Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Instytut Filozofii, Socjologii i Socjologii Ekonomicznej :
KES - Instytut Filozofii, Socjologii i Socjologii Ekonomicznej

dr A. Kozłowska o wizerunku niepełnosprawnych w reklamie

2018-03-13 kategoria: informacja publikacja 

​Zastosowanie w reklamie wizerunku osób marginalizowanych
wciąż budzi silne emocje. Osoby starsze powoli odnajdują
w przestrzeni medialnej swoje zasłużone miejsce – stają się konsumentami
i aktywnymi uczestnikami życia społecznego. Osoby niepełnosprawne
z trudem i mozolnie przebijają się do świadomości
społecznej. Celem wskazanego opracowania jest krytyczna analiza zastosowania
wizerunku osób starszych i niepełnosprawnych, ze wskazaniem
na przyczyny w odmiennym traktowaniu tych dwóch grup społecznych
jako bohaterów przekazu reklamowego.

Archiwum

 
 
 

 Wydarzenia

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.