Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Oferta dydaktyczna : badania_konsumenckie
KES - Katedra Socjologii - Oferta dydaktyczna
Jak działa reklam — kopia — kopia — kopia — kopia — kopia — kopia(4).png
 
 

 Tatiana Kuligowska. Bio

 
Obraz1.jpg

Tatiana Kuligowska – doświadczony multibadacz ilościowo-jakościowy. Nie boi się cyferek i statystyki, jednocześnie lubi rozmawiać z konsumentami – indywidualnie i w grupach. Wyspecjalizowała się w badaniach strategii marek i komunikacji. Zbiera doświadczenie w branży badawczej od 2001 r., przeszła drogę od Project Managera w lokalnej agencji ARC Rynek i Opinia, do Team Managera w IPSOS Polska.

Od marca 2017 r. występuje po stronie klienta – aktualnie jako Brand Manager marki Morliny praktycznie wykorzystuje zebrane doświadczenie badawcze.

Uczestniczka konferencji naukowych na temat mediów oraz autorka kilku publikacji.

Przedmioty: Badania konsumenckie: ćwiczenia. Rola badań konsumenckich w budowaniu strategii komunikacyjnej: warsztatt. Badanie przekazu reklamowego: warsztaty
Źródło:  https://www.slideshare.net/MarekStaniszewski/insighty-z-google-a-strategia-marki
30 60 90 Day Plan.png
 
 

 Badania konsumenckie. Agenda

 
Jak poznać konsumenta, co jest dla niego najważniejsze w procesie podejmowania decyzji zakupowej i w jaki sposób wykorzystać wiedzę o nim w budowaniu strategii komunikacyjnej? 🤔

Na zajęciach BADANIA KONSUMENCKIE dowiesz się w jaki sposób poszukiwać wiedzę o konsumencie:
▶️ jak odnaleźć insighty
▶️ jak poszukiwać benefity
▶️ jak zrozumieć RTB

Zapoznamy Cię z podstawowymi typami badań konsumenckich 👌

Pokażemy Ci, jak można wykorzystać internet w poszukiwaniu insightów, i jak to wykorzystać w budowaniu strategii marki, a następnie w strategii komunikacyjnej. Konsumenci poszukują wielu informacji za pośrednictwem internetu - przenoszą swoje zainteresowania z mediów tradycyjnych w świat wirtualny, celem rozwijania swojej wiedzy na temat rzeczywistości. To już prosta droga do poznania konsumenta.
 

 Rola Badań konsumenckich w budowaniu strategii komunikacyjnej

 
​Na warsztatach ROLA BADAŃ KONSUMENCKICH W BUDOWANIU STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ zrozumiesz:
▶️ że marka powstaje w umyśle konsumenta
▶️ że trzeba poszukać najgłębszych potrzeb konsumenta (insight)
▶️ że trzeba obiecać konsumentowi  osiągnięcie korzyści(benefit)
▶️ że trzeba mu wskazać to, w co ma uwierzyć (RTB)

W efekcie będziesz w stanie zaproponować konkretne rozwiązania w kreacji reklamowej, dostosowanej do grupy docelowej. 👌
 
Czy chcesz wiedzieć, jak wykorzystać badania konsumenckie w budowaniu strategii komunikacyjnej? 🤔

Tatiana Kuligowska wprowadzi Cię w świat insightów, benefitów i RTB. Następnie w trakcie warsztatów nauczysz się, jak wyniki badań konsumenckich przełożyć na strategię reklamową.
 

 podstawowe pojęcia

 
​badania ilościowe
F2F
PAPI
CAPI
CATI
CAWI
badania ad-hoc
badania trackingowe
badania omnibusowe
badania syndykatowe
badania panelowe

badania jakościowe
IDI
FGI
etnografia
cognitive science
CD
analiza semiotyczna

 

 Konsument. Co musimy o nim wiedzieć?

 
​grupa docelowa
-cechy demograficzne
-cechy psychograficzne
- cechy behawioralne

Insight konsumencki
Benefit
RTB