Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Now Open! — kopia — kopia(3).png
 
 

 Tatiana Kuligowska. Bio

 
Obraz1.jpg
Tatiana Kuligowska – doświadczony multibadacz ilościowo-jakościowy. Nie boi się cyferek i statystyki, jednocześnie lubi rozmawiać z konsumentami – indywidualnie i w grupach.

Wyspecjalizowała się w badaniach strategii marek i komunikacji. Zbiera doświadczenie w branży badawczej od 2001 r., przeszła drogę od Project Managera w lokalnej agencji ARC Rynek i Opinia, do Team Managera w IPSOS Polska.

Od marca 2017 r. występuje po stronie klienta – aktualnie jako Brand Manager marki Morliny praktycznie wykorzystuje zebrane doświadczenie badawcze.

Uczestniczka konferencji naukowych na temat mediów oraz autorka kilku publikacji. 
 
 
 

 Badanie przekazu reklamowego. Agenda

 
Przekaz reklamowy to przedmiot badań marketingowych.

Na zajęciach BADANIE PRZEKAZU REKLAMOWEGO dowiesz się:
jak badać dotarcie przekazu reklamowego do odbiorcy-konsumenta poprzez
🔆 widoczność reklamy
🔆 lubienie reklamy
🔆 budowanie świadomości marki
🔆 rozpoznanie/zapamiętanie marki
jak badać perswazyjność przekazu reklamowego
jak dokonać oceny strategii reklamowej (MECCAS)

Na zajęciach poznasz jak powinien wyglądać prawidłowy schemat budowy przekazu reklamowego.

W efekcie nabędziesz umiejętności budowania przekazu reklamowego, bez względu na wybrane kanały dotarcia do odbiorcy-konsumenta.