Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Jak działa reklam — kopia — kopia — kopia — kopia — kopia(1).png
 
 

 Rafał Wiśniewski

 
​Dyrektor Rozwoju Produktów Reklamowych dużego wydawnictwa, od ponad 17 lat zajmuje się planowaniem komunikacji mediowej dużych firm. Członek Rady Nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa i zespołu metodologicznego PBC. Ukończył socjologię ekonomiczną na Uniwersytecie im Mikołaj Kopernika w Toruniu, badania marketingowe i reklamę na Uniwersytecie Jagiellońskim i statystykę biznesową na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się w ilościowych metodach w marketingu i mediach, w tym w planowaniu ilościowy mediów. Pracował po stronie zarówno brokerów, jak i wydawcy, gdzie zyskał pełen obraz rynku mediowego w Polsce. Fascynuje go świat reklamy w ujęciu liczb i wskaźników.

Przedmiot: Charakterystyka mediów reklamowych.
 
 
 

 charakterystyka mediów reklamowych. agenda

 
​W trakcie zajęć: CHARAKTERYSTKA MEDIÓW REKLAMOWYCH dowiesz się:
▶️ co to jest media POEM: earned, owned i paid media, i jak przeklada się ona na media nowe
▶️ jakimi cechami charakteryzują się media masowe (i jakie z tego wynikają zalety i wady dla komunikacji reklamowej)
▶️ jakimi cechami charakteryzują się media nowe (i jakie z tego wynikają zalety i wady dla komunikacji reklamowej)
▶️ jakie są podstawowe zależności i związki w konsumpcji mediów online i offline - kampania 360*
▶️ jakie zachodzą związki pomiędzy multichannel a omnichannel
▶️ jak rozumieć kanały dotarcia: inbound marketing i outbound marketing
▶️jak rozumieć dwa podstawowe pojęcia: skuteczność i efektywność mediów
▶️ jak wyglądają podstawowe badania mediów
- zasięg (w osobach lub %)
- duplikacja i częstotliwość
- udział w rynku / struktura / affinity
- czas poświęcany danemu medium