Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Now Open! — kopia — kopia — kopia — kopia(5).png



 

 Ewa Jastrzębska. Bio

 
indeks.jpg
 
 
 
Absolwentka i pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doktor nauk ekonomicznych. Autorka wielu publikacji z zakresu CSR.
 
Główne obszary zainteresowań to: ekonomia zrównoważonego rozwoju, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności (CSR, SR, CSV), zwłaszcza z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwami.

Przedmiot: Podstawy CSR.
 
 

 Zuzanna Warowna-Toruńska. Bio

 
Od maja 2018 właścicielka firmy doradczej Concept Spot (rozwój biznesu, optymalizacja procesów, marketing, komunikacja, obsługa klienta, zarządzanie ludźmi, etyka i odpowiedzialność w biznesie). Wcześniej od 2001 roku związana z branżą reklamową, ostatnio na stanowisku dyrektor zarządzającej Grupy Ogilvy w Polsce. Współtworzyła kampanie i zarządzała projektami dla takich marek, jak: Żywiec, Decathlon, Kompania Piwowarska, Philips, PZU, PKO Bank Polski, McDonald’s, PLL LOT, dla których wspólnie z zespołem wygrywała nagrody kreatywne oraz Effie. Juror i członek komitetu konkursu efektywności komunikacji Effie, prelegent i szkoleniowiec. Współtwórca Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. Mentor w programie „Technologia w spódnicy”. Absolwentka SGH na kierunku zarządzanie i marketing. W wolnych chwilach blogerka (pozytywniesubiektywnie.wordpress.com).


Przedmiot: Podstawy CSR.
 

​Idea społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) pojawiła się wraz z pytaniem o to, czy przedsiębiorstwo powinno działać w sposób odpowiedzialny, za i wobec konsumenta, środowiska naturalnego czy swoich pracowników. Czy nie wystarczy, że sprzedaje produkt, który ktoś chce kupić?

CSR to koncepcja, w ramach której przedsiębiorstwa (czy innego rodzaju organizacje) dobrowolnie uwzględniają problematykę społeczną i ekologiczną w swojej działalności komercyjnej oraz w stosunkach z zainteresowanymi stronami. 🌱

Zajęcia CSR: PODSTAWY wprowadzą Cię w problematykę społecznej odpowiedzialności w branży komunikacji markeingowej. Przyjrzymy się inicjatywom podejmowanym w środowisku, jak:
Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej
Kodeks Etyki Reklamy

Przyjrzymy się też inicjatywom podejmowanym przez konkretne przedsiębiorstwa w ramach CSR, wskazując na różne jej przejawy.

Zastanowimy się, w jakim stopniu konsument może włączyć się w działalność przedsiębiorstwa, które narusza prawo bądź etykę. Na przykładach pokażemy inicjatywy podejmowane przez polskich konsumentów, wymuszających odpowiedzialne zachowania po stronie przedsiębiorstw.

Zajęcia zakończą się warsztatami, podczas których studenci będą mieli za zadanie analizę rzeczywistych działań CSR jednej z firm działających na polskim rynku oraz zaproponowanie usprawnień lub zmian w polityce CSR danej firmy.