Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Planowanie kampanii reklamowej_ czyli jak będzie wyglądać nasza komunikacja.png
 
 

 Marcin Gajewski. Bio

 
​Praktyk z ponad 10 letnim doświadczeniem w obszarze e-commerc i mediów nowych. Pracował zarówno w małych kilkuosobowych zespołach, jak i dużych spółkach mediowych. Z sukcesem wdrażał na rynek nowe sklepy online w branży motoryzacyjnej oraz optymalizował procesy sprzedażowe.

Zajmuje się planowaniem, realizacją oraz optymalizacją kampanii digitalowych z wykorzystaniem kanału e-mail marketingu, social mediów oraz tradycyjnych form displayowych.

Pasjonat automatyzacji wszystkiego co można zautomatyzować i zbierania wszelkich danych, aby zmierzyć efektywność prowadzonych działań.
 
 

 Planowanie i optymalizacja kampanii mailingowej. Agenda

 
​Nie wiesz jeszcze, jak prowadzić kampanię mailingową? Nie wiesz, jak zwiększyć efektywność swoich kampanii mailingowych? Nie martw się - każdy nowy uczestnik zostanie zapoznany z następującymi zagadnieniami:

Wprowadzenie do e-mail marketingu. Omówienie podstawowych pojęć oraz aspektów prawnych
Rodzaje kampanii e-mail marketingowych oraz przykłady zastosowania
Czynniki wpływające na skuteczność wysyłki email marketingowej
Planowanie i optymalizacja kampanii e-mail marketingowych.
Analiza skuteczności kampanii mailingowej

 
​​Pomimo pojawiania się wielu innych narzędzi dotarcia do konsumenta (patrz: Facebook Messenger E-mail 2.0) dobrze zaplanowana kampania mailingowa może przynieść zamierzone skutki.

Na zajeciach omówimy takie zagadnienia, jak:
▶️budowanie baz odbiorców kampanii e-mail marketingowych
▶️kampanie Lead Generation jako punkt wyjściowy do tworzenia kampanii e-mail marketingowych ▶️Lead Nurturing i content marketing w kampaniach email marketingowych
▶️segmentacja baz użytkowników

W trakcie warsztatu nauczysz się planowania i optymalizacji kampanii kierowanej do klientów z wykorzystaniem e-mailingu.

Warsztat będzie realizowany przy użyciu aplikacji SALESmanago posiadającej moduł wysyłki mailingowej oraz lead generation.