Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
dazzle(3).png
 
 

 Anna Rodzik

 

Podgląd obrazuAnna Rodzik. Z branżą mediową związana od 15 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała przy tworzeniu strategii komunikacyjnych dla wiodących producentów dóbr FMCG, jak również największych reklamodawców z branży finansowej i usługowej.

Od  10 lat szefowa zespołu klienckiego, realizującego strategie komunikacyjne dla  czołowych reklamodawców, rekrutujących się wśród korporacji międzynarodowych i lokalnego biznesu. Wcześniej w MediaCom Warszawa, obecnie w Zenith/Publicis Media, największych, sieciowych domach mediowych w Polsce. Razem ze swoim zespołem zdobyła nagrody na prestiżowych konkursach branżowych nagradzających najefektywniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie reklamowe na polskim rynku – EFFIE i MIXX Awards.Poza bieżącą obsługą  Klientów bardzo aktywna nowo biznesowo, co pozwala na ciągły rozwój i daje możliwość sprawdzenia się na bardzo konkurencyjnym rynku agencyjnym. Niemal od początku swojej pracy zawodowej szkoli swoich Klientów, przybliżając im tajniki planowania i zakupu kampanii reklamowych, a także przekazując doświadczenie nowym pracownikom firmy. Uczestniczka licznych szkoleń menadżerskich i branżowych.
 
Podobny obraz
 
​Czy wiesz jak dotrzeć do najbardziej pożądanej grupy polskich konsumentów, do millenialsów? Na naszych studiach proponujemy warsztat w ramach cyklu zajęć z wykorzystania badań konsumenckich, który poprowadzi Anna Rodzik.

Pani Anna od ponad 15 lat pracuje w branży marketingowej, zarządza dużym zespołem w sieciowym domu mediowym, gdzie odpowiada za tworzenie strategii komunikacyjnych dla dużych korporacji.
Millenials i Zetka czyli jak dotrzeć do najbardziej pożądanej grupy polskich konsumentów???

Ludzie urodzeni w połowie lat 80-tych (tzw. Millenialsi) dorastali w rzeczywistości cyfrowej 📱, a ci którzy przyszli po nich (Generacja Z) w ogóle nie znają życia bez internetu. 📲

W jaki sposób przedstawiciele Generacji X, mający problem ze zrozumieniem kolejnych pokoleń, a w większości przypadków odpowiedzialni za napędzanie konsumpcji wśród młodych, mają dobrze wykonać postawione przez nimi zadanie? Na temat Millenialsów, jak i tzw. Digital Natives krąży wiele mitów, wiele z nich cechuje większa złożoność niż nam się pozornie wydaje. 🤗

Zajęcia, proponowane na naszych studiach, są swoistym przewodnikiem dla cyfrowych imigrantów, którzy przechodzą niełatwy proces asymilacji i próbują połapać się w dynamicznie zmieniającym się świecie wirtualnej rzeczywistości.