Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Planowanie kampanii reklamowej_ czyli jak będzie wyglądać nasza komunikacja — kopia(8).png

 

 aleksandra chmielewska. bio

 
​Jest dobrze wykształcona: absolwentka pedagogiki specjalnej, ekonomii oraz marketingu internetowego.image1.png

Lubi pracę naukową: jest doktorantką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Ma ogromne doświadczenie w branży digital: obecnie jest Digital Media Director w jednej z polskich grup mediowych. Od wielu lat  jest związana z nowymi mediami, technologiami produkcji, emisji i IT.

Lubi swoją pracę: Jej specjalnością są realizacje w obszarze budowy marki w internecie, programy interaktywne, innowacyjne projekty cross-mediowe oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w obszarze produkcji i eksploatacji wideo. Z powodzeniem wdraża kolejne produkty internetowe oparte na multimedialnym kontencie. Wieloletni koordynator współpracy pomiędzy TVP a iab Polska.

Przedmioty: Strategie marki: wykład 4h i Pozycjonowanie produktu i marki: ćwiczenia 4h.

30 60 90 Day Plan(1).png
 
 
 
 

 podstawowe pojęcia

 
pozycjonowanie marki: kategoria produktowa-otoczenie konkurencyjne-grupa docelowa-RTB-osobowość marki
architektura marki
archetypy marki
faza życia marki: wprowadzenie-wsparcie-przekierowanie
wartość marki
świadomość  marki
znajomość marki
lubienie marki
trendy w pozycjonowaniu marki w nowych mediach


Pozycjonowanie marki to pomysł / opis tego jak chcemy, aby marka była postrzegana przez konsumentów. Architektura marki określa zaś relacje między marka główną, a pozostałymi produktami w portfelu.

Archetypy marki to uniwersalne wzorce, które mimo, że wyrwane są ze swojego pierwotnego kontekstu, reprezentują pewną uniwersalną, czytelną postawę.

Nasi wykładowcy wiedzą, jak tworzyć marki, i jak pozycjonować je w mediach, aby przyniosły zamierzone skutki. Na zajęciach posmakujemy czekolady i zastanowimy się, dlaczego ta właśnie smakuje nam najlepiej. 🍫
branding(1).png