 |
|
|
|
Adwokat,
absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
oraz Szkoły Praw Człowieka organizowanej przez Helsińską Fundację Praw
Człowieka, wykładowca akademicki, autorka
publikacji z zakresu prawa cywilnego i prawa własności intelektualnej.
Świadczy
pomoc prawną w zakresie prawa cywilnego, prawa autorskiego oraz prawa
reklamy, a także organizacji imprez masowych i eventów, festiwali
muzycznych, produkcji telewizyjnych i reklamowych,
wydawnictw muzycznych i dystrybucji cyfrowej muzyki.
Współpracuje z fundacjami, stowarzyszeniami, agencjami eventowymi i osobami fizycznymi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
🚫Jeśli chcesz prowadzić działalność reklamową, musisz mieć świadomość tego, że są one w istotnym stopniu obwarowane prawem.
Na zajęciach dowiesz się:
❌ jakie grupy konsumenckie są chronione prawem
❌ jakie produkty można reklamować w ograniczony sposób
❌ z jakich mediów i w jakim stopniu możesz korzystać przy promocji swych produktów
❌ jacy bohaterowie mogą pojawiać się w reklamie
Generalnie będzie to ważna lekcja pokory wobec możliwości kreacji reklamowej. 📌 |
|
|
|