Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Jak działa reklam — kopia — kopia — kopia — kopia — kopia — kopia(1).png

 

 Agnieszka Matyjek

 
​Dobrze wykształcona. Absolwentka Wydziału Filozofii i Socjologii (Instytut Socjologii, mgr socjologii) Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe Studium Zagadnień Legislacyjnych na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Początkowo pracowała w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Biurze Prasowym Rządu (późniejsze Centrum Informacyjne Rządu). Zajmowała się m.in. analizami mediowymi, obsługą prasową dziennikarzy, tj. przygotowywaniem informacji prasowych po spotkaniach premiera i wicepremierów z ich gośćmi, przyjmowaniem akredytacji, organizowaniem konferencji prasowych i briefingów.

Związana z reklamą od końca XX wieku. Pracowała w agencjach reklamowych: Agencja Pożarowska, RD Group, XXL Media, pełniąc funkcję Media Plannera-Buyera, Media Managera, Account Executive, Account Managera, New Businness Managera. Uczestniczyła w przygotowywaniu i realizacji projektów i kampanii reklamowych  m.in. dla firm: Lexmark, AGFA, Bonduelle, Merlin - Wydawnictwo Prószyński, Drukarnia Winkowski, Hewlett Packard, Sony, Polon – marka dermokosmetyków Dermedic, Polfa, Makro Cash&Carry, biuro podróży Triada, grupa dealerów samochodów SEAT, Ernst&Young.

O przetargach reklamowych wie...wiele. Pracując w agencjach reklamowych brała udział w procesie przygotowywania przetargów na obsługę budżetów reklamowych klientów. Obecnie kieruje zespołem, który zajmuje się tzw. „małą legislacją”, tj. tworzeniem wewnętrznych aktów prawnych, przygotowuje umocowania (upoważnienia i pełnomocnictwa pracowników), analizuje i rozstrzyga wybrane kwestie proceduralne wynikające z wewnętrznych uregulowań.

Od lat prowadzi zajęcia dydaktyczne:
 
2004-2014 -  warsztaty "Account Planning", "Przemysł reklamowy" , "Struktura przemysłu reklamowego" w Wyższej Szkole Promocji (licencjat, studia magisterskie).
 
Od 2014 r. - warsztaty "Organizacja przetargów reklamowych" w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (Podyplomowe Studia Reklamy).
 
 

 Organizacja przetargów reklamowych. Agenda

 
​Na zajęciach Organizacja przetargów reklamowych wejdziesz na chwilę w rolę pracownika agencji reklamowej i dowiesz się:
▶️ jakie są zasady przetargowe SAR
▶️ jak najlepiej zaprezentować swoją agencję reklamową
▶️ na co zwracać uwagę, w trakcie pracy z klientem
 
W efekcie z perspektywy agencji będziesz mógł dobrze przygotować się do współpracy z klientem, zaś z perspektywy klienta będziesz wiedział, na co zwracać uwagę przy wyborze agencji reklamowej.
 
​Czy istnieje 100% sposób na wygranie przetargu? 🤔

Na chwilę wejdziesz w rolę pracownika agencji reklamowej i dowiesz się, jak zwiększyć szanse na wygraną? 💰

Co wpływa na postrzeganie agencji i w konsekwencji decyduje o wybraniu jej spośród innych oferentów? 👨‍

O tym dowiesz się od Agnieszki Matyjek, od lat związanej z branżą reklamową, która o organizacji przetargów wie praktycznie (nie teoretycznie) wszystko. 📌