Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Jak działa reklam — kopia — kopia — kopia — kopia — kopia — kopia(1).png

 

 Agnieszka Matyjek

 

Agnieszka Matyjek – absolwentka Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego (mgr socjologii). Ukończyła także podyplomowe Studium Zagadnień Legislacyjnych na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

W agencjach reklamowych pełniła funkcje: Media Plannera-Buyera, Media Managera, Account Executive, Account Managra, New Business Managera. Była członkiem zespołu przetargowego.

Od 2004 r. prowadzi zajęcia dydaktyczne: w Szkole Głównej Handlowej - od 2013 r. - warsztaty „Organizacja przetargów reklamowych” (Podyplomowe Studia Reklamy); w Wyższej Szkole Promocji - zajęcia specjalizacyjne: „Account Planning”, Przemysł reklamowy”, „Struktura przemysłu reklamowego” (2004-2014)

 
 

 Organizacja przetargów reklamowych. Agenda

 
​Na zajęciach Organizacja przetargów reklamowych dowiesz się:
▶️ o zasadach przetargowych w branży reklamowe
▶️ na co warto zwrócić uwagę planując udział agencji w przetargu
▶️ co dalej po wygranym przetargu...
 

W efekcie z perspektywy agencji będziesz mógł dobrze przygotować się do współpracy z klientem, zaś z perspektywy klienta będziesz wiedział, na co zwracać uwagę przy wyborze agencji reklamowej.

 
​Czy istnieje 100% sposób na wygranie przetargu? 🤔

Na chwilę wejdziesz w rolę pracownika agencji reklamowej i dowiesz się, jak zwiększyć szanse na wygraną? 💰

Co wpływa na postrzeganie agencji i w konsekwencji decyduje o wybraniu jej spośród innych oferentów? 👨‍

O tym dowiesz się od Agnieszki Matyjek, od lat związanej z branżą reklamową, która o organizacji przetargów wie praktycznie (nie teoretycznie) wszystko. 📌