Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie


 
 

 

 Anna Rodzik. Bio

 

Podgląd obrazuAnna Rodzik. Z branżą mediową związana od 15 lat. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała przy tworzeniu strategii komunikacyjnych dla wiodących producentów dóbr FMCG, jak również największych reklamodawców z branży finansowej i usługowej.

Od  10 lat szefowa zespołu klienckiego, realizującego strategie komunikacyjne dla  czołowych reklamodawców, rekrutujących się wśród korporacji międzynarodowych i lokalnego biznesu. Wcześniej w MediaCom Warszawa, obecnie w Zenith/Publicis Media, największych, sieciowych domach mediowych w Polsce. Razem ze swoim zespołem zdobyła nagrody na prestiżowych konkursach branżowych nagradzających najefektywniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie reklamowe na polskim rynku – EFFIE i MIXX Awards.

Poza bieżącą obsługą  Klientów bardzo aktywna nowo biznesowo, co pozwala na ciągły rozwój i daje możliwość  sprawdzenia się na bardzo konkurencyjnym rynku agencyjnym.

Niemal od początku swojej pracy zawodowej szkoli swoich klientów, przybliżając im tajniki planowania i zakupu kampanii reklamowych, a także przekazując doświadczenie nowym pracownikom firmy. Uczestniczka licznych szkoleń menadżerskich i branżowych.
 
 
Starzejące się społeczeństwo jest jednym z najistotniejszych trendów demograficznych, które istotnie wpływają na zmianę potrzeb masowego konsumenta. Jednocześnie można zauważyć, że duży odsetek marketerów pomija w swojej komunikacji osoby po 50 roku życia, zakładając ich ograniczony potencjał z marketingowego punktu widzenia. Seniorzy to jednak dynamicznie zmieniająca się i dość niejednorodna grupa, która może i jest bardzo ważną grupa odbiorców dla wielu dziedzin biznesu.

Zajęcia o Silver Economy pozwolą poszerzyć wiedzę o osobach 50+, obalając najpopularniejsze mity oraz wskazując w jaki sposób skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowych do tej rosnącej grupy konsumentów.