Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
RestoReview(2).png



 
 

 Anna Rodzik. Bio

 
​Anna Rodzik od ponad 15 lat pracuje w branży marketingowej, zarządza dużym zespołem w sieciowym domu mediowym, gdzie odpowiada za tworzenie strategii komunikacyjnych dla dużych korporacji.
 
 
Starzejące się społeczeństwo jest jednym z najistotniejszych trendów demograficznych, które istotnie wpływają na zmianę potrzeb masowego konsumenta. Jednocześnie można zauważyć, że duży odsetek marketerów pomija w swojej komunikacji osoby po 50 roku życia, zakładając ich ograniczony potencjał z marketingowego punktu widzenia. Seniorzy to jednak dynamicznie zmieniająca się i dość niejednorodna grupa, która może i jest bardzo ważną grupa odbiorców dla wielu dziedzin biznesu.

Zajęcia o Silver Economy pozwolą poszerzyć wiedzę o osobach 50+, obalając najpopularniejsze mity oraz wskazując w jaki sposób skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowych do tej rosnącej grupy konsumentów.