Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Planowanie kampanii reklamowej_ czyli jak będzie wyglądać nasza komunikacja(8).png
 
 

 Techniki reklamy internetowej

 

▶️ Nagłówek: jak dobrać odpowiedni tekst nagłówka do konsumenta
▶️ Tekst reklamowy: jak skutecznie przemawiać do odbiorcy
▶️ Grafika reklamowa: jak przyciągnąć uwagę odbiorcy
▶️ Kolory: jak skłonić odbiorcę do okreslonej reakcji

 
 

 Jak dotrzeć do konsumenta w internecie: warsztaty

 
Na zajęciach TWORZENIE STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ dowiesz się, jak przygotować założenia działań reklamowych dla konkretnej marki. Na zajęciach CHARAKTERYSTYKA MEDIÓW REKLAMOWYCH poznajemy charakterystyki mediów offline i online. W trakcie zajęć NOŚNIKI REKLAMOWE I PLANOWANIE MEDIÓW dokonujemy podstawowego podziału formatów reklamowych i wskazujemy na sposoby mierzenia ich efektów.

Wszystko po to, aby wskazać jakie formaty reklamowe mają obecnie największe szanse na dotarcie do konsumenta i jakie są możliwe do zastosowania narzędzia reklamowe w internecie.

Na zajęciach  Jak dotrzeć do konsumenta w internecie uszczegółowimy takie zagadnienia, jak:
▶️ trendy na rynku reklamy internetowej
▶️ ekosystem reklamy internetowej: kto jest kim na rynku
▶️ podstawowe typy reklamy internetowej
▶️ paid-owned-earned dla reklamy internetowej
▶️ Mobile Rich Media
▶️ metody budżetowania i rozliczania kampanii w internecie
▶️ modele zakupu charakterystyczne dla reklamy internetowej
▶️ badanie skuteczności kampanii reklamowej - raportowanie wyników

w postaci konkretnego wykorzystania tej wiedzy w budowaniu strategii komunikacyjnej. W efekcie będziesz w stanie przygotować własną kampanię reklamową dla wybranych warunków.
 

 trendy na rynku reklamy internetowej

 
1. Wzrost roli agregacji treści i danych
- prognozy dla big data marketingu
- szanse i zagrożenia geolokalizacji
- znaczenie parametrów behawioralnych
2. Wzrost roli treści reklamowych
- rozwój content marketingu
- rozwój w personalizacji treści
- rozwój influential marketingu
- ale...content blindness
 

Czy wiesz dlaczego jedna kampania reklamowa w internecie nie działa, a druga ma się świetnie? Coraz częściej pojawiają się negatywne opinie na temat tradycyjnych działań komunikacyjnych w internecie. Powodem jest spadek zasięgu organicznego na rzecz płatnego.

Na podstawie zajęć warsztatowych przygotujesz założenia własnej kampanii reklamowej, która zostanie poddana ocenie wykładowcy i pomoże Ci opracować ostateczną wersję strategii komunikacyjnej.
 

 Podstawowe pojęcia

 
​capping
baner blindness
dayparting
dwell time
 

 content marketing

 

Content Marketing (marketing treści) to strategia polegająca na tworzeniu wartościowej treści reklamowej (contentu) oraz jego odpowiednim pozycjonowaniu (marketingu) w grupie potencjalnych konsumentów. 🕵️‍

Marketing treści to świetny sposób dotarcia do konsumenta, poprzez takie narzędzia, jak:

tekst

obraz
infografika
film

Strategia content marketingowa wymaga takiego samego przygotowania, jak każda inna strategia komunikacyjna:

analiza działań komunikacyjnych konkurencji

analiza grupy docelowej

content marketingowa analiza treści internetowych

dobór celów komunikacyjnych

 ❌ wybór odpowiednich narzędzi komunikacyjnych

❌ dobór treści reklamowych
 

 display

 
​REKLAMA DISPLAY to reklama graficzna, tekstowa, multimedialna lub video, która może być wyświetlana na wielu milionach witryn internetowych i aplikacji należących do sieci reklamowej Google.

Zaletą reklamy display są ogromne możliwości precyzyjnego określania grupy docelowej oraz wybierania miejsc emitowania przekazów reklamowych (możliwy jest wybór konkretnych stron, na których pojawią się reklamy).
 

 w kierunku aktywnego konsumenta

 
​​inbound marketing.pngJako konsumenci mediów jesteśmy codziennie bomardowani milionem informacji płynących z różnych kanałów komunikacyjnych. Większość komunikatów marketingowych trafia do nas w momencie, kiedy nie jesteśmy na to przygotowani. W najlepszym razie tego rodzaju komunikat zostanie zignorowany, w najgorszym wzbudzi niechęć do oferowanej marki produktu (usługi). Tego rodzaju sytuacja jest charakterystyczna dla outbound marketingu.
 

Jako konsumenci czujemy się coraz bardziej zmęczeni docierającymi do nas przekazami marketingowymi - nie chcemy już być atakowani informacjami, których w danej chwili nie poszukujemy. Ale chcemy mieć możliwość łatwego i szybkiego dotarcia do tego, co jest nam akurat niezbędne do podjęcia decyzji zakupowej.

W odpowiedzi na zmieniające się zachowania konsumentów oraz dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym, twórcy przekazów marketingowych przenoszą swoje działania marketingowe z outbound na inbound.

Czy sam poszukujesz informacji na temat produktów? Czy przeglądasz ogromne zasoby internetu, aby znaleźć najlepszą ofertę marketingową dla siebie?  Dzięki wyszukiwarce trafiasz na interesującą Cię stronę internetową i podejmujesz ostateczną decyzję zakupową? I to jest właśnie początek dla inbound marketingu.
 
Jesli chcesz się dowiedzieć  więcej o tych dwóch skrajnych działaniach komunikacyjnych, zapraszamy na zajęcia wprowadzające do tego tematu, jak i kolejne warsztaty z budowania strategii komunikacyjnej w internecie i mediach mobilnych.