Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Oferta dydaktyczna : strategia_komunikacyjna
KES - Katedra Socjologii - Oferta dydaktyczna
Planowanie kampanii reklamowej_ czyli jak będzie wyglądać nasza komunikacja(9).png

 

 mgr Joanna Hurda. Bio

 
Znalezione obrazy dla zapytania joanna hurdaAbsolwentka Szkoły Głównej Handlowej. 

Jako dyrektor zarządzająca prowadziła polskie oddziały międzynarodowych agencji reklamowych (typu full service) – Saatchi & Saatchi Poland i Scholz & Friends Warszawa. Obecnie związana z firmą konsultingową Touch Ideas (strategie marketingowe, innowacje produktowe i serwisowe, NPD). Współpracowała (zarówno w Polsce, jak i w regionie CEE) z szeregiem znakomitych klientów z różnych branż, takich jak FMCG m.in. Procter & Gamble, Cadbury Wedel, Maspex Wadowice (Tymbark, Kubuś), Tchibo; retail m.in. shopper marketing dla P&G, Carrefour, sklepy Tchibo, Kaufland, IKEA oraz wielu innych branż jak finanse, motoryzacja, kultura. Zainteresowania: tworzenie i  prowadzenie projektów, zasady budowania strategii komunikacyjnych i stymulowania kreatywności.


Przedmioty: Strategie marki: wykład 4h. Planowanie kampanii komunikacyjnej: wyklad 4h, Tworzenie strategii komunikacyjnej: ćwiczenia 4h i Tworzenie strategii marki: warsztaty 4h.
 

 planowanie kampanii komunikacyjnej: wykład

 
Czy wiesz jak buduje się kampanię komunikacyjną? I po co komukolwiek brief reklamowy?

Na zajęciach Planowanie kampanii komunikacyjnej dowiesz się:
▶️ na czym polega planowanie kampanii komunikacyjnej
▶️ kto za co odpowiada w trakcie planowania kampanii komunikacyjnej
▶️ jakie są zazwyczaj etapy planowania kampanii komunikacyjnej
▶️ jak wygląda relacja: cele biznesowe-cele behawioralne-cele komunikacyjne
▶️ czym różni się kampania sprzedażowa od wizerunkowej
▶️ czym jest KPI
▶️ co to jest brief reklamowy
▶️ do czego służy brief kreatywny
▶️ a do czego służy brief mediowy

W efekcie będziesz w stanie zaprojektować własną strategię komunikacyjną i zaproponować brief reklamowy do dalszej współpracy z agencją reklamową czy domem mediowym. Brief będzie podlegał ocenie wykładowcy, tak aby można było go wykorzystać w faktycznych działaniach komunikacyjnych.
 
 

 Tworzenie strategii komunikacyjnej: ćwiczenia

 
​Zajęcia: Tworzenie strategii komunikacyjnej: ćwiczenia są kontynuacją wykładu wprowadzającego podstawowe pojęcia.

W trakcie zajęć dokonasz analizy następujących zagadnień:
▶️ strategia marki a strategia komunikacji
▶️ faza życia marki a strategia komunikacji
▶️ jak budowana jest marka w oczach konsumenta
- analiza otoczenia: ich produkty i marki
- analiza naszego produktu i marki
- jak sprzedaje się nasz produkt
- jak wygląda insight w komunikacji
- jak pokazujemy benefity w komunikacji
- jak zachęcamy do zakupu
 
Po co nam strategia komunikacji? 🤔

Strategia przekłada nasze wyobrażenia na temat marki na konkretne działania komunikacyjne wobec wybranej grupy docelowej.

O planowaniu i realizacji strategii komunikacyjnej opowiada na naszych studiach m.in. mgr Joanna Hurda. Pani Joanna ma za sobą wiele lat doświadczeń w pracy w sieciowych agencjach reklamowych oraz jako samodzielny konsultant do spraw strategii marki i komunikacji. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z naszymi słuchaczami. 🙈🙉🙊

Planowanie kampanii komunikacyjnej jest kontynuowane na ćwiczeniach i warsztatach z budowania strategii komunikacji.
strategia komunikacyjna.png