Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Planowanie kampanii reklamowej_ czyli jak będzie wyglądać nasza komunikacja — kopia — kopia(6).png
 
 
 
 

 Aleksandra Węgrowicz – Łastowiecka. BIO

 
ola węgrowicz.jpgStrateg Komunikacji, Trener Biznesu i Coach z ponad 10 letnim doświadczeniem pracy po stronie domów mediowych w obszarze mediów i strategii. Aktualnie pracuje jako Chief Transformation Officer w OMD Group prowadząc warsztaty biznesowe dla organizacji oraz wdrażając procesy strategiczne przy przetargach w roli SrumMastera/Facylitatora. Uczy strategicznego myślenia, porządkowania procesów strategicznych, pobudza kreatywność wykorzystując techniki metody Design Thinking do tworzenia innowacji. Wspiera Managerów w rozwoju. Oprócz pracy w agencji mediowej prowadzi własną firmę szkoleniowo – coachingową Leaders House. Pani Aleksandra związana jest z Podyplomowymi Studiami Reklamy od początku.
 
 

 Anna Gorczyca. BIO

 
AG.jpg
Ekspert z zakresu planowania i zakupu mediów, a także tworzenia strategii komunikacji w mediach. W strategiach stawia na zrozumienie konsumenta i jego potrzeb, ale to liczby są podstawą do wnioskowania.

Otwarta na nowe wyzwania i rozwój wiedzy, w trudnych sytuacjach poszukuje rozwiązań. Group Account Director w OMD Marcoscope odpowiedzialna za współpracę z klientami takimi jak: UPC Polska, Warner Bros, Strauss Café czy HP. Wcześniej związana z MPG (Havas Media) oraz ZOG, gdzie odpowiadała za obsługę i rozwój strategii komunikacji mediowej dla marek z portfolio L’Oreal Polska (Vichy, marki luksusowe).

Z Podyplomowymi Studiami Reklamy Pani Anna związana jest od pierwszej edycji, i prowadzi również zajęcia: Nośniki reklamowe i planowanie mediów.
 
 

 Strategia mediowa: warsztaty

 
🛑Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad pracą w agencji reklamowej, ciekawi Cię proces strategiczny, chciałbyś go doświadczyć i zobaczyć jak powstają Big Idea dla największych marek?
 
📌Teraz masz niepowtarzalną okazję zostać przez jeden dzień strategiem komunikacji.
 
Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka i Anna Gorczyca zapraszają Cię do przeżycia niesamowitej przygody, w której kreatywne myślenie, praca zespołowa, optymalizacja czasu, analiza i synteza danych będzie niezbędna do stworzenia podwalin strategicznych dla otrzymanych briefów klienckich.

Przez jeden dzień doświadczysz pracy od kuchni w domu mediowym. Serdecznie zapraszamy  na zajęcia w kolejnej edycji.
 
 

 Media Plan. Warsztaty

 
​🤔Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad pracą w domu mediowym, ciekawi Cię proces implementacji mediów, wybór narzędzi do stawianych celów kampanii, chcesz zobaczyć jak optymalizować budżet i w jaki sposób estymować wyniki?

🤗Teraz masz niepowtarzalną okazję przez jeden dzień zostać media plannerem i stworzyć swój własny media plan w odpowiedzi na autentyczne briefy klienckie. Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka i Anna Gorczyca zapraszają Cię do przeżycia niesamowitej przygody, gdzie doświadczysz pracy od kuchni w domu mediowym w niepowtarzalnej atmosferze.

😆 Serdecznie zapraszamy!