Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Planowanie kampanii reklamowej_ czyli jak będzie wyglądać nasza komunikacja — kopia — kopia(9).png


 
 

 Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz. Bio

 
KL.pngAutorka kilkudziesięciu publikacji naukowych w zakresie otwartych innowacji, zarządzania marką i umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. Występowała w roli prelegentki podczas wielu międzynarodowych konferencji, zarówno naukowych, jak i biznesowych.

Redaktor prowadząca w międzynarodowych czasopismach naukowych: Acta Universitatis Nicolai Copernici Zarządzanie i Copernican Management Journal.

Kierownik Zespołu Akredytacyjnego w ramach Association to Advance Collegiate Schools of Business.

Praktyk biznesu, z bogatym doświadczeniem, pełniła funkcje kierownicze i zarządcze w międzynarodowych korporacjach, wieloletni dyrektor światowej korporacji Sobieski – Belvedere Group. Broker innowacji, zaangażowana w transfer innowacyjnych technologii z nauki do praktyki gospodarczej, konsultant biznesowy w zakresie tworzenia i wdrażania strategii biznesowych, zarządzania przez markę.

Przedmioty: Strategie marki: wykład 4h. Planowanie kampanii komunikacyjnej: wyklad 4h, Tworzenie strategii komunikacyjnej: ćwiczenia 4h i Tworzenie strategii marki: warsztaty 4h.
 

 Publikacje

 
 
 

 joanna hurda. bio

 
Znalezione obrazy dla zapytania joanna hurdaAbsolwentka Szkoły Głównej Handlowej. 

Jako dyrektor zarządzająca prowadziła polskie oddziały międzynarodowych agencji reklamowych (typu full service) – Saatchi & Saatchi Poland i Scholz & Friends Warszawa. Obecnie związana z firmą konsultingową Touch Ideas (strategie marketingowe, innowacje produktowe i serwisowe, NPD). Współpracowała (zarówno w Polsce, jak i w regionie CEE) z szeregiem znakomitych klientów z różnych branż, takich jak FMCG m.in. Procter & Gamble, Cadbury Wedel, Maspex Wadowice (Tymbark, Kubuś), Tchibo; retail m.in. shopper marketing dla P&G, Carrefour, sklepy Tchibo, Kaufland, IKEA oraz wielu innych branż jak finanse, motoryzacja, kultura. Zainteresowania: tworzenie i prowadzenie projektów, zasady budowania strategii komunikacyjnych i stymulowania kreatywności.


Przedmioty: Strategie marki: wykład 4h. Planowanie kampanii komunikacyjnej: wyklad 4h, Tworzenie strategii komunikacyjnej: ćwiczenia 4h i Tworzenie strategii marki: warsztaty 4h.
 

 Aleksandra Chmielewska. bio

 
​Jest dobrze wykształcona: absolwentka pedagogiki specjalnej, ekonomii oraz marketingu internetowego.image1.png

Lubi pracę naukową: jest doktorantką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Ma ogromne doświadczenie w branży digital: obecnie jest Digital Media Director w jednej z polskich grup mediowych. Od wielu lat  jest związana z nowymi mediami, technologiami produkcji, emisji i IT.

Lubi swoją pracę: Jej specjalnością są realizacje w obszarze budowy marki w internecie, programy interaktywne, innowacyjne projekty cross-mediowe oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w obszarze produkcji i eksploatacji wideo. Z powodzeniem wdraża kolejne produkty internetowe oparte na multimedialnym kontencie. Wieloletni koordynator współpracy pomiędzy TVP a iab Polska.

Przedmioty: Strategie marki: wykład 4h i Pozycjonowanie produktui marki: ćwiczenia 4h.
 
 

 Strategie marki: wykład

 
​Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, jak powstaje marka? Dlaczego ludzie sięgają po określony produkt, chociaż obok mają podobny, o tych samych właściwościach? 🤔

Na zajęciach Strategie marki, przyjrzymy się procesowi tworzenia strategii marki w powiązaniu z takimi etapami, jak analiza otoczenia (rynku, marek konkurencyjnych, konsumenta) i analiza marki własnej.

Zajęcia wprowadzające to świetna okazja nie tylko na zapoznanie się z podstawowymi pojęciami związanymi z budowaniem strategii marki, ale również możliwość wypracowania umiejętności analizy danych potrzebnych do  pozycjonowania marki w umysłach konsumentów.

Zajęcia będą kontynuowane na i ćwiczeniach i warsztatach z pozycjonowania marki i ze strategii komunikacyjnej.
 

 podstawowe pojęcia

 
produkt
marka
produkt a marka
funkcje marki
❌siła marki
❌wartość marki
strategia marki
etapy budowania strategii marki
❌tożsamość a wizerunek marki
trendy w strategiach marki na różnych rynkach
 

 Strategie marki. Agenda

 
​Na zajęciach Strategie marki dowiesz się:
▶️ dlaczego produkt zamienił się w markę
▶️ czym obecnie jest marka w oczach konsumentów
▶️ jak wykorzystać funkcje marki w komunikacji
▶️ jak tworzyć silne marki
▶️ na czym polega wartość marki
▶️ co to wizerunek marki

To wszystko będzie nam potrzebne na etapie:
▶️ tworzenia strategii komunikacji
▶️ przygotowywania kreacji reklamowej
▶️ planowania mediów
▶️ pozycjonowania marki w mediach
▶️ i ostatecznie badania skuteczności naszej komunikacji.
30 60 90 Day Plan — kopia — kopia — kopia.png