Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
Planowanie kampanii reklamowej_ czyli jak będzie wyglądać nasza komunikacja — kopia(7).png

 

 justyna dopieralska. bio

 
Photo editing_Cloud20171031.jpgJustyna Dopieralska – Communciations Planner w domu mediowym Mediacom.
 
Absolwentka Polonistyki oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwentka Podyplomowych Studiów Reklamy (SGH w Warszawie).

Od kilku lat związana z różnymi działaniami mediowymi: PR, marketingiem i reklamą. Karierę rozpoczęła od współpracy PR dla Instytutu Spraw Obywatelskich, później zaś pracowała dla Green Creativity - polskiego dystrybutora jednej z marek kosmetycznych. Od dwóch lat związana z pracą dla domów mediowych, wśród nich: Zenith, OMD oraz obecnie Mediacom. Pośród jej klientów znaleźli się: L’Oreal, Nivea, Sony oraz Bayer.

Posiada doświadczenie praktycznie z zakresu planowania kampanii reklamowych, przygotowywania i wdrażania strategii komunikacyjnych oraz rekomendacji kanałów dotarcia. 

Przedmiot: Tworzenie strategiikomunikacyjnej: warsztaty 4h
 
 
 

 mgr Joanna Hurda. bio

 
 
​Mówią, że „teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! zaś praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego.”

Na naszych zajęciach połączymy teorię z praktyką. Wszystko zadziała i każdy będzie wiedział dlaczego!

Warsztat z przygotowywania strategii komunikacyjnej przeznaczony jest dla każdego, kto chce dowiedzieć się:
📌 jak przygotować skuteczny proces komunikacji
📌 jak mówić by nas słuchali
📌 do kogo kierować komunikat, 📌 jak opowiadać by stać się wiarygodnym
📌 oraz jak zaprezentować produkt by chciało się po niego sięgnąć.

Na te i inne pytania odpowiemy sobie wspólnie. Po przygotowaniu teoretycznym (wykład) oraz analizie szczególnych przypadków (ćwiczenia), zajecia warsztatowe będą opierały sie na pracy własnej słuchaczy.

Warsztaty prowadzi mgr Justyna Dopieralska albo mgr Joanna Hurda
 

 Tworzenie strategii komunikacyjnej. Agenda

 
​TWORZENIE STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ to proces poprzedzony analizą sytuacji wyjściowej, a zakończony okresem realizacji i ewaluacji wyników.

Na zajęciach warsztatowych opracujecie zarys strategii komunikacyjnej dla wybranych marek.

Przed warsztatami słuchacze są zapoznawani z podstawami strategii komunikacji, w efekcie na zajęciach mogą się już skupić na projektowaniu podstawowych elementów:
▶️ sformułowanie celów strategii komunikacyjnej
▶️ określenie grupy docelowej, czyli do kogo chcemy dotrzeć z przekazem
▶️ sformułowanie planowanych działań
▶️ określenie narzędzi do realizacji działań

A wszystko to pod czujnym okiem naszej specjalistki, Justyny Dopieralskiej.