Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 
 

 Andrzej Descours. Bio

 
IMG_5261.jpg

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Pracuje od lat w branży reklamowej.

Doświadczenie: zarządzanie budżetem promocyjnym, inicjowanie, koordynowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii komunikacyjnych

Przedmioty: Współpraca z firmami zewnętrznymi.
 
 

 Outsourcing usług marketingowych

 

Czy outsourcing usług marketingowych się opłaca?

Możemy wskazać na kilka powodów, dla których warto rozważyć współpracę z klientem zewnętrznym:
niższe koszty działań marketingowych (w tym promocyjnych)
współpraca ze specjalistami w danej dziedzinie, którzy dosłownie zjedli zęby na danej usłudze
możliwość wykorzystania rozwiązań innowacyjnych
koncentracja na głównym profilu działalności firmy

 
 

 Współpraca z firmami zewnętrznymi. Agenda

 

Na zajęciach Współpraca z firmami zewnętrznymi dowiesz się:


Jakie są rodzaje i klasyfikacje podmiotów związanych z rynkiem reklamowym: agencja reklamowa, dom mediowy, wydawcy, itd. (wskazanie na różnice na rynku reklamy internetowej)
Jaka jest istota outsourcingu i co można zlecić firmie zewnętrznej

I co najważniejsze, porozmawiamy o tym:
Jak wygląda współpraca z agencją reklamową działającą w internecie
Jakie są trendy w outsourcingu działań w internecie i w urządzeniach mobilnych

Zajęcia mają charakter case studies. Wszystkie zagadnienia poparte są konkretnymi działaniami podejmowanymi na rynku reklamowym. W trakcie zajęć słuchacze uczestniczą w krótkich ćwiczeniach pozwalających na zrozumienie istoty przedstawianych zagadnień.

Analiza rynku reklamowego w szczególnych jego aspektach będzie kontynuowana na kolejnych zajęciach.