Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Oferta dydaktyczna : zachowania_konsumenckie
KES - Katedra Socjologii - Oferta dydaktyczna
Jak działa reklam — kopia — kopia — kopia — kopia.png

 

 Zachowania konsumenckie. Agenda

 
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, jak konsument podejmuje decyzję o zakupie? Czy rządzi się racjami czy emocjami?

Na zajęciach Zachowania konsumenckie dowiesz się:
▶️ czym jest zachowanie konsumentów na rynku
▶️ jakie role może przybierać konsument na rynku
▶️ jak konsumenci patrzą na innych i na siebie
▶️ jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe

i... ▶️ czy istnieje coś takiego jak lojalność konsumenta.

Dzięki temu będziecie wiedzieć, w jaki sposób dokonać segmentacji rynku i dobrać odpowiednią grupę docelową do komunikacji.
 

 dr Agnieszka Wiśniewska. Bio

 
Znalezione obrazy dla zapytania agnieszka Wiśniewska drAgnieszka Wiśniewska, doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Gościnnie prowadzi także wykłady na różnych innych uczelniach. Przez 4 lata pełniła funkcję prorektora ds. nauki Wyższej Szkoły Promocji, współtworząc w tym czasie czasopismo naukowe, organizując konferencje i seminaria. Recenzent artykułów naukowych.  Od 2017 roku certyfikowany trener biznesu. Prowadzi szkolenia biznesowe w zakresie analizy rynku i budowania relacji z klientami.
Jej zainteresowania skupiają się na problematyce zarządzania i zachowań konsumentów, w szczególności na angażowaniu konsumentów w procesy innowacyjne, tworzeniu wartości dla konsumentów i budowaniu relacji z klientami. Autorka artykułów naukowych, podręczników akademickich oraz redaktor monografii. Ma na koncie kilka zrealizowanych pod swoim kierunkiem projektów badawczych, wystąpień na konferencjach i seminariach naukowych.
Od lat współpracuje z Podyplomowymi Studiami Reklamy, prowadząc zajęcia z zachowań konsumenckich, i zapoznając słuchaczy z tajnikami ludzkich motywacji i podstaw decyzji zakupowych.
 
 

 podstawowe pojęcia

 
konsument
segmentacja rynku
zmienne segmentacji rynku: demograficzne, psychograficzne, socjokulturowe, behawioralne
determinanty zachowań konsumenckich
modele zachowań konsumenckich
percepcja: postrzeganie zmysłowe-uwaga-selekcja-interpretacja
osobowość-jaźń-postawa
potrzeby
reguły wpływu społecznego
proces podejmowania decyzji zakupowych
ryzyko zakupowe
trendy zachowań konsumenckich
 
​Projektując działanie zacznij od tego, co chcesz osiągnąć. 🤑 Zastanów się, z kim chcesz nawiązać komunikację, i do kogo będziesz kierować komunikaty marketingowe.

Reklama ma wpływać na postawy i zachowania – dr Agnieszka Wiśniewska wprowadzi Was w tajniki świata konsumentów – motywów, bodźców, reguł – wszystko po to, aby tworzyć skuteczne przekazy reklamowe. 🕵️‍

Zajęcia będą kontynuowane w postaci warsztatów i ćwiczeń:
1. Badania konsumenckie: ćwiczenia
2. Rola badań konsumenckich w budowaniu strategii komunikacyjnej
Role konsumenta w procesie zachowa konsumenckich(1).png
 

 Zachowania konsumenckie. Publikacje.