Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Mgr Anna Drewniak

 
​Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Collegium Civitas, Instytutu Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk, doktorantka X edycji Niestacjonarnych Polsko-Francuskich Europejskich Studiów Doktoranckich (temat rozprawy doktorskiej „Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w Polsce a kreowanie wartości dla najważniejszych grup interesariuszy”).  Od dziesięciu lat współpracuje z przedsiębiorstwami w obszarze wprowadzania i komunikowania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.     

Lista publikacji: 
  1. A. Drewniak, Kreatywnośći innowacyjność w erze cyfrowej. Twórcza destrukcja 2, A. Zorska, M. Molęda-Zdziech, B. Jung, (red.) „Studia Medioznawcze" 1 (60) 2015.
  2. A. Drewniak, Glokalny potencjał globalnej sieci – innowacje w komunikacji marketingowej, „Logistyka” nr 5, 2015. 
  3. A. Drewniak, Glokalność w globalnej sieci. Analiza zjawiska sieciowej tożsamościnarodowej na przykładzie runetu, „Człowiek i Społeczeństwo”, vol. XL.
  4.  A. Drewniak, Współczesny dyskurs neoimperialny w Rosji na przykładzie witryn internetowych,  w: A. Dudek, R. Mazur, Rosja. Między imperium a mocarstwem nowoczesnym, Toruń 2010.  
  5. A. Drewniak, Apokalipsa zwątpienia, czyli o związku sztuki i polityki w dziewiętnastowiecznej Rosji, w: Świat i Polska wobec globalnych wyzwań, red. R. Żelichowski, Warszawa 2009.