Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 PODYPLOMOWE STUDIA COACHINGU

 

 

 Cel studiów

 
  • ​Pokazanie odbiorcom podejść, odmian i stylów stosowanych w coachingu
  • Prezentowanie słuchaczom poszczególnych metod, technik i narzędzi stosowanych w coachingu
  •  Dostarczenie uczestnikom umiejętności prowadzenia profesjonalnego coachingu
  • Dostarczenie uczestnikom umiejętności pozwalających na wykorzystanie coachingu w różnych ujęciach – biznesie, pracy zespołowej, w życiu oraz pokazanie narzędzi pozwalających na osiąganie rezultatów i rozwój
  • Pokazanie słuchaczom metod nawiązania kontaktu z klientem coachingu, analizy jego potrzeb, zawarcia kontraktu i kształtowania długotrwałych relacji
 

 Odbiorcy

 
  • Menedżerowie
  • Dyrektorzy zarządzający
  • Osoby odpowiedzialne za rozwój osób w organizacji
  • Osoby mające kontakt z klientem
  • Przedstawiciele handlowi
  • Doradcy zawodowi
  • Trenerzy
  • Konsultanci
  • Specjaliści i eksperci różnych specjalności
  • Aktualni i przyszli coachowie
  • Pedagodzy 
  • Psychologowie
 

 Wykładowcy

 
  • Pracownicy SGH
  • W niektórych przypadkach wykładowcy innych uczelni – specjalności nie reprezentowane w SGH
  • Praktycy – w zależności od modułu: coachowie związani z instytucjami certyfikującymi coachów, psycholodzy, specjaliści i eksperci.
 

 Organizacja studiów

 
​Studia uruchamiane są w semestrze zimowym oraz letnim.
Zajęcia w ramach V edycji letniej rozpoczęły się w marcu 2013 r.
Zajęcia odbywają się w piątki w godz. 17:10-20:40. i soboty w godz. 9.00-18.00 (po dwa zjazdy w miesiącu).
 

 Program studiów

 
  • ​Ewolucja i filozofia coachingu
  • Profil i rozwój profesjonalnego coacha 
  • Wizerunek coacha
  • Proces pracy z klientem coachingowym 
  • Tworzenie długofalowych relacji z klientem 
  • Aspekty międzykulturowe w coachingu 
  • Marketing w coachingu 
  • Typy osobowości w coachingu
  • Zarządzanie czasem pracy coacha
  • Umowy z klientem coachingu
  • Biznes coaching 
  • Coaching kariery, przywództwa, zespołów, sprzedaży i konfliktu
  • Motywacja w coachingu
  • Narzędzia coachingu
  • Psychologia coachingu 
  • Etyka w coachingu 
  • Komunikacja w coachingu  
  • Trudne sytuacje w coachingu 
  • Zaufanie w coachingu 
  • Metody radzenia sobie ze stresem 
  • Techniki kreatywnego myślenia 
  • Zarządzanie zmianą w coachingu
  • Coaching osobisty
  • Coaching obserwacji
 
 
 

 Kontakt

 

Kierownik studiów:
prof. Jacek Miroński
e-mail: jacek.mironski@sgh.waw.pl
Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu pok. 6 bud. M
ul. Madalińskiego 6/8
tel.: 22 564 86 84

Sekretarz studiów:
Aleksandra Bardadyn
ul. Rakowiecka 24
bud A, pok. 320, III piętro
tel.: 22 564 93 76
e-mail: aleksandra.bardadyn@sgh.waw.pl

Adres korespondencyjny:
Kolegium Gospodarki Światowej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa

 

 Biblioteka

 
​Słuchacze studiów podyplomowych SGH mają prawo do korzystania z materiałów bibliotecznych w czytelniach, w Oddziale Informacji Naukowej (OIN) oraz w Centrum Dokumentacji Europejskiej (CDE) i wypożyczania wydawnictw z księgozbioru Wypożyczalni.
Jednorazowo można wypożyczyć 5 pozycji na okres do 1 miesiąca.

Do korzystania ze zbiorów Wypożyczalni uprawnia Karta biblioteczna.

Karty biblioteczne są wyrabiane w pok. nr 17 (parter). Należy przynieść zdjęcie (w formacie jak do legitymacji). Koszt wyrobienia Karty bibliotecznej (ważnej 1 rok) wynosi 10,- zł.

Wypożyczalnia studencka czynna jest:
poniedziałek-piątek godz. 8.30-20.00
sobota godz. 10.00-18.00
niedziela godz. 10.00-15.00
 

 opinie słuchaczy