Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
logo do druku
 
Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu : Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu
 

 Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu

 

Zespół Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu (wcześniej: Instytut Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Handlu Zagranicznego, Instytut Marketingu Międzynarodowego) zajmuje się problematyką biznesu międzynarodowego - procesami internacjonalizacji przedsiębiorstw, różnymi aspektami działalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, m.in. kulturowymi uwarunkowaniami działań biznesowych za granicą, strategiami przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, marketingiem międzynarodowym. W zakresie zainteresowań badawczych Instytutu jest szeroko rozumiana  problematyka marketingu, np. marketing usług, marketing terytorialny, marketing na rynku instytucjonalnym, marketing produktów luksusowych, marketing mobilny i in.

 

 Informacje

 

Konferencja “Kobiety wobec wyzwań dekady 2020-2030"

Konferencja “Kobiety wobec wyzwań dekady 2020-2030”

więcej

Nagrody dla doktorantów Instytutu - gratulujemy promotorom

Nagrody dla doktorantów naszego Instytutu - gratulujemy promotorom

więcej

Jubileusz urodzin Profesorów Seniorów

7 listopada 2019 r. w Auli Głównej SGH odbyła się wyjątkowa uroczystość 90. urodziny Profesorów Seniorów Klemensa Białeckiego i Andrzeja Całusa.

więcej

 
 
 

 ENGLISH VERSION

 
 

 Kierownik Jednostki

 
 

 Struktura

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.