Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
O Instytucie : O Instytucie – Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - O Instytucie
 

 O Instytucie

 
​Zespół Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu (wcześniej: Instytut Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Handlu Zagranicznego, Instytut Marketingu Międzynarodowego) zajmuje się problematyką biznesu międzynarodowego - procesami internacjonalizacji przedsiębiorstw, różnymi aspektami działalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, m.in. kulturowymi uwarunkowaniami działań biznesowych za granicą, strategiami przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, marketingiem międzynarodowym. W zakresie zainteresowań badawczych Instytutu jest szeroko rozumiana  problematyka marketingu, np. marketing usług, marketing terytorialny, marketing na rynku instytucjonalnym, marketing produktów luksusowych, marketing mobilny i in.
 
 
 

 Struktura

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.