Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Skład osobowy : Andrzej Sznajder
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - Skład osobowy
 

 prof. zw. dr hab. Andrzej Sznajder

 

​​



Kontakt
e-mail: asznaj (w domenie sgh.waw.pl), Andrzej.Sznajder (w domenie sgh.waw.pl)
adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ul. Madalińskiego 6/8, 02-513 Warszawa
(budynek M, parter)
telefon: 22 564 86 84

Zainteresowania naukowe

  • nowe technologie w marketingu
  • marketing organizacji sportowych 
  • marketing na rynku europejskim

Działalność naukowa, doradcza i organizacyjna

  • promotor prac dyplomowych, podyplomowych, magisterskich i doktorskich
  • twórca i kierownik Podyplomowego Studium Marketingu Sportu 
  • recenzent aplikacji o granty w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego 
  • członek kolegium redakcyjn​ego Gospodarki Narodowej 
  • członek kolegium redakcyjnego Zeszytów Naukowych Kolegium Gospodarki Światowej 
  • członek Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego 

Wybrane publikacje

1. Książki

  • ​​Mobilne technologie w marketingu
    Wolters Kluwer Polska,​ Warszawa, 2014​
  • ​​International Sports Marketing. Principles and Perspectives
    red. G.Nufer , A. Buehler, współautor, Erich Schmidt Verlag, Berlin, 2014
  • Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
    Redaktor naukowy i współautor wraz z M.K.Witek-Hajduk, T.M.Dudzik i W.Piątkowskim, Wolters Kluwer Polska, Warszawa, 2012
  • Zarządzanie silną marką,
    Red. M.K.Witek-Hajduk, współautor, Wolters Kluwer, Warszawa, 2011​
  • Marketing im Sport  
    red. G. Nufer, A. Buehler, współautor   Erich Schmidt Verlag, Berlin, 2011
  • Marketing sportu  
    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008
  • Marketing Wirtualny  
    Oficyna Wydawnicza, Kraków 2000 i 2002
  • Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie  
    współautor, Difin, 2002
  • Media – komunikacja – biznes elektroniczny  
    współautor, Difin, Warszawa, 2001
  • Euromarketing 
    Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
  • Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu PWN, Warszawa, 2016 /współautor/
  • Sport jako biznes w czasach globalizacji, PWE , Warszawa, 2017
  • Manufacturer – retailer relationships. The context of business models, SGH Publishing House, Warszawa, 2017 /współautor/

 

2. Artykuły 

  • Sponsoring – nowe wartości dla sponsora i sponsorowanego
    Handel Wewnętrzny, 2013, nr 3, tom II
  • Zastosowanie mobilnych technologii informacyjnych w marketingu
    Gospodarka Narodowa, 2013, nr 7-8
  • Sponsoring – od formy promocji do aliansu marketingowego na przykładzie sportu
    w: Uwarunkowania zarządzania sportem w Polsce – pod red. B. Sojkina, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań, 2011, nr 197
  • ​Sponsoring – nowe wartości dla sponsora i sponsorowanego
    Handel Wewnętrzny, 2013, nr 3, tom II 
  • Zastosowanie mobilnych technologii informacyjnych w marketingu
    Gospodarka Narodowa, 2013, nr 7-8 
  • Sponsoring – od formy promocji do aliansu marketingowego na przykładzie sportu
    Uwarunkowania zarządzania sportem w Polsce – pod red. B. Sojkina, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań, 2011, nr 197 
  • Równowaga sił konkurentów na rynku sportu profesjonalnego
    Gospodarka Narodowa, 2010, nr 10
  • Sport z biznesem ręka w rękę – Sport und Wirtschaft Hand in Hand  
    Wiadomości Gospodarcze – Wirtschaftsnachrichten, Polsko-Niemiecka Izba Handlowo-Przemysłowa, Deutsch-Polnische Industrie- und Handelskammer, 6-7/ 2008
  • Alianse marketingowe – nowa forma powiązań biznesu ze sportem?   
    Marketing i Rynek, 2007, nr 7
  • Charakterystyka rynku sportu profesjonalnego   
    Gospodarka Narodowa, 2007, nr 10
  • Istota i zakres marketingu sportu   
    Myśl Ekonomiczna i Prawna, WSHiP, nr 1/16/, 2007 /współautor/
  • Handel elektroniczny w marketingu międzynarodowym   
    Zeszyty Naukowe Kolegium Gospodarki Światowej, nr 19, 2005
  • Rynki elektroniczne w gospodarce światowej   
    Gospodarka Narodowa, 2005, nr 1-2
  • Internetowe platformy przyszłością światowego handlu między przedsiębiorstwami?   
    Gospodarka Materiałowa & Logistyka, 2001, nr 3
  • Internacjonalizacja klubów sportowych jako trend na rynku sportu, Marketing i Rynek,  2017, nr 8