Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Skład osobowy : Ewa_Baranowska-Prokop
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - Skład osobowy
 

 dr hab., prof. SGH Ewa Baranowska-Prokop

 

Kontakt

e-mail: ebarano (w domenie sgh.waw.pl), Ewa.Baranowska-Prokop (w domenie sgh.waw.pl)
adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ul. Madalińskiego 6/8, 02-513 Warszawa (budynek M, parter)
telefon: (0048) 22 564 86 84

Zainteresowania naukowe

  • marketing międzynarodowy
  • zarządzanie marketingiem
  • transakcje wiązane w handlu międzynarodowym (w tym teoria i praktyka umów offsetowych)
  • Corporate Social Responsibility

Działalność organizacyjna

  • wieloletni członek Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej SGH
  • członek Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej dla studiów II stopnia (od 2006 roku) 
  • od 2016 roku Koordynator kierunków Globalny biznes, finanse i zarządzanie oraz Global Business, Finance and Governance

Publikacje w latach 2013-2017

  • “Innovativeness and success perception of Polish small- and medium-sized international new ventures”, Journal of International Studies, 10(1), 2017, s. 277-288; DOI:10.14254/2071-8330.2017

    “Competitiveness of Polish international new ventures from managerial perspective” (with Tomasz Sikora). Chapter 3 in: Factors affecting firm competitiveness and performance in the modern business world, Aspasia Vlachvei, Ourania Notta, Kostas Karantininis and Nicholas Tsounis (eds.), IGI Global, October 2016; ISBN 978-1-5225-0843-4; DOI:10.4018/978-1-5225-0843-4.

    „Postrzeganie innowacyjności oraz jej związku z sukcesem firmy przez kadrę menedżerską polskich przedsiębiorstw wcześnie umiędzynarodowionych” (z T. Sikora), Marketing i Rynek, 2016; ISSN 1231-7853; s. 25-31.

    „Wybrane aspekty strategii konkurowania polskich firm wcześnie umiędzynarodowionych w ocenie menedżerskiej” (z T. Sikora), Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych I Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016; ISSN 2080-4881; s. 19-33; DOI:10.18276/sip.2016.44/2-02.

    “Competitive strategy versus sector-specific determinants in success perception of Polish born globals” (with Tomasz Sikora), Journal of International Studies, 2015; ISSN 2071-8330; s. 9-21; DOI:10.14254/2071-8330.2015/8-1/1.

    “Relationship Between Competitive Strategies and the Success Perception of Polish Born Globals” (with Tomasz Sikora), International Journal of Management and Economics, 2014; ISSN 2299-9701; s. 94-113; DOI:10.1515/ijme-2015-0005.

    “Analiza modelowa negocjacji offsetowych w warunkach oligopolu bilateralnego - implikacje dla polskiego przemysłu obronnego”, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych I Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014; ISSN 2080-4881; s. 11-21.

    „Ambush marketing - kontrowersyjne narzędzie kreowania wizerunku marki”, Zeszyt Naukowy Uniwersytetu Szczecińskiego. Współczesne Problemy Ekonomiczne. Globalizacja. Liberalizacja. Etyka, 2014; ISSN 2081-9579; 193-202.

    „Strategie konkurowania polskich przedsiębiorstw wcześnie umiędzynarodowionych”, Marketing i Rynek (z T. Sikora), 2014; ISSN 1231-7853; s. 19-34.

    „An Analysis of Offset Negotiations in Bilateral Oligopoly”, Procedia Economics and Finance 2014; ISSN 2212-5671; 35-41; DOI:10.1016/S2212-5671(14)00683-2.

    „Umowy offsetowe a modernizacja polskiego przemysłu obronnego”, Przegląd Zachodniopomorski, XXVIII (LVII), 3, vol. 1, Szczecin 2013; ISSN 0552-4245; s. 23-38.

    „Determinanty powstawania i motywy ekspansji polskich przedsiębiorstw wcześnie umiędzynarodowionych”, Gospodarka Narodowa, 2013; ISSN 0867-0005; s. 41-64.