Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 prof. zw. dr hab. Jolanta Mazur

 


Kontakt
e-mail: Jolanta.Mazur (w domenie sgh.waw.pl)
adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ul. Madalińskiego 6/8, 02-513 Warszawa
budynek M, parter
telefon: 22 564 86 84

Zainteresowania naukowe

  • marketing usług
  • zarządzanie przedsiębiorstwem usługowym
  • marketing relacyjny
  • marketing organizacji non-profit
  • marketingowe strategie przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym
  • międzynarodowe kanały dystrybucji
  • wiedza w przedsiębiorstwie

Wybrane publikacje

  • Kompozycja działań związanych z wiedzą podejmowanych w średnich przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce a ich wyniki ekonomiczne 
    red., współautorzy: M. Strzyżewska, M. Rószkiewicz   SGH, Warszawa 2009
  • Managers’ and companies’ knowledge orientation as business performance drivers  
    współautor: M. Strzyżewska   TRZISTE (MARKET), Vol. XXII (2010), br. 2
  • Rola marketingu w nowoczesnym nauczaniu przedsiębiorczości   
    w: Sz. Figiel (red.) Marketing w realiach współczesnego rynku. Strategie i działania marketingowe, PWE, Warszawa 2010
  • Przeszłość i przyszłość marketingu   
    Zeszyty Naukowe Kolegium Gospodarki Światowej, SGH, Nr 27 2010
  • Managing International Distribution Channel Partners: A Cross Cultural Approach   
    współautorzy: R.Mehta, R.E.Anderson, A.J. Dubinsky, P. Polsa    
    Journal of Marketing Channels. No 17 2010
  • Poziom i struktura orientacji na wiedzę średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce a ich wyniki ekonomiczne   
    współautorzy: M. Strzyżewska, M. Rószkiewicz   
    w: GOW – Wyzwanie dla Polski, red. J. Kotowicz-Jawor, VIII Kongres Ekonomistów Polskich, PTE, Warszawa 2009
  • Managers' knowledge orientation and its effect on business performance   
    w: Poland. Competitiveness Report 2009.
  • Focus on Human Resources, as an element of human capital and its relationships with the companies' business performance,
    red. M.A. Weresa, SGH 2009
  • Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiebiorstwa   
    współautorzy: M.Strzyżewska, M. Rószkiewicz, SGH, Warszawa 2008
  • Orientacja przedsiębiorstw usługowych na wiedzę a orientacja przedsiębiorstw przemysłowych na wiedzę   
    w: Usługi w Polsce. nauka, dydaktyka i praktyka wobec wyzwań przyszłości, US, Szczecin 2008
  • Relacje pomiedzy orientacją przedsiebiorstw na wiedzę a ich wynikami ekonomicznymi   
    współautorzy: M. Strzyżewska, M. Rószkiewicz, Problemy Zarządzania 4/2007
  • Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe   
    w: Marketing miedzynarodowy. Uwarunkowania, instrumenty, tendencje, red.: E. Duliniec, SGH, Warszawa 2007
  • Istota i zakres marketingu sportu   
    współautor: A. Sznajder, Myśl Ekonomiczna i Prawna, 1/2007
  • Strategic Alliances in International Distribution Channels  
    współautorzy: R. Mehta, P. Polsa, R. Xiucheng, A.Dubinsky, Journal of Business Research 59, No 10-11 2006
  • Dylematy marketingu szkół wyższych   
    w: Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą, red.: G. Nowaczyk, P. Lisiecki, WSB, Poznań 2006
  • Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie   
    red., Difin, Warszawa 2002Zarządzanie marketingiem usług Difin, Warszawa 2001