Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Publikacje : Publikacje – Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - Publikacje
 

 Publikacje

 
 

 Mirońska, D.

 

Relacje z interesariuszami organizacji non profit z perspektywy marketingowej
Dominika Mirońska
Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa 2016.

2016.książka.Relacje z interesariuszami organizacji non profit.pdfRelacje z interesariuszami organizacji non profit.pdf

 
 

 ​Sznajder, A.

 

 
Technologie mobilne w marketingu 
Andrzej Sznajder
Wolters Kluwer Polska, Warszawa, 2014.

 

 
 
 

 English version

 
 

 Kobieta i biznes

 
Kobieta_i_Biznes_1.jpg
 

Czasopismo naukowe poświęcone zagadnieniom roli i pozycji kobiet w życiu gospodarczym w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

​ 
 

 International Journal of Management and Economics

 
IJME.jpg 

Czasopismo naukowe wydawane w j. angielskim, w których zamieszczane są artykuły informujące o wynikach prowadzonych badań i studiów oraz materiały z konferencji naukowych.