Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Katedra Biznesu Międzynarodowego : Katedra Biznesu Międzynarodowego | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Katedra Biznesu Międzynarodowego
 

 Katedra Biznesu Międzynarodowego

 

Katedra Biznesu Międzynarodowego zajmuje się tematyką międzynarodowej konkurencyjności i umiędzynarodowienia przedsiębiorstw oraz analizą biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości międzynarodowej i międzynarodowych strategii przedsiębiorstw i marek.

 

W szczególności, pracownicy Katedry podejmują badania dotyczące m.in.:

uwarunkowań i rezultatów umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw,

międzynarodowych strategii marek,

modeli biznesu międzynarodowego,

współpracy przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym,

orientacji przedsiębiorstw na wiedzę i korzystania z jej międzynarodowych źródeł,

współtworzenia wartości na rynku globalnym,

zarządzania usługami na rynku międzynarodowym,

aplikacji technologii internetowych przez umiędzynarodowione przedsiębiorstwa z uwzględnieniem wewnętrznych i zewnętrznych (w tym instytucjonalnych) czynników ją warunkujących  oraz uzyskanych wyników.

 
 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.
 

 Kierownik jednostki