Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 KATEDRA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO

 

Katedra Biznesu Międzynarodowego zajmuje się tematyką międzynarodowej konkurencyjności i umiędzynarodowienia przedsiębiorstw oraz analizą biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości międzynarodowej i międzynarodowych strategii przedsiębiorstw i marek.

 

W szczególności, pracownicy Katedry podejmują badania dotyczące m.in.:

uwarunkowań i rezultatów umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw,

międzynarodowych strategii marek,

modeli biznesu międzynarodowego,

współpracy przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym,

orientacji przedsiębiorstw na wiedzę i korzystania z jej międzynarodowych źródeł,

współtworzenia wartości na rynku globalnym,

zarządzania usługami na rynku międzynarodowym,

aplikacji technologii internetowych przez umiędzynarodowione przedsiębiorstwa z uwzględnieniem wewnętrznych i zewnętrznych (w tym instytucjonalnych) czynników ją warunkujących  oraz uzyskanych wyników.


SKŁAD OSOBOWY

Kierownik Katedry: dr hab. Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, prof. SGH​

prof. dr hab. Jolanta Mazur​

dr Anna Grudecka​

dr Anna Napiórkowska

dr Bartosz Targański

dr Piotr Zaborek

dr Elżbieta Wąsowicz-Zaborek​


 

Z Katedrą współpracują:

 

prof. dr hab. Andrzej Sznajder

 

dr Teresa M. Dudzik


 
 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.