Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Anna Grudecka

 
​Kon​takt
agrude@sgh.waw.pl

adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ul. Madalińskiego 6/8, 02-513 Warszawa
budynek M, parter
telefon: 22 564 86 84

Zainteresowania naukowe

·         Zarządzanie marką​

·         Marketing marek detalistów

·         Marketing a segment młodych konsumentów

·         Zachowanie konsumentów na rynku


Wybrane publikacje

·         Marzanna K. Witek-Hajduk, Anna Grudecka, Positioning strategies of retailers` brands- a cluster analysis, „International Journal of Emerging Markets” 2018, Vol. 13, No. 5, s. 925-942.

·         Marzanna K. Witek-Hajduk, Anna Grudecka, Target groups of retail brands, „Gospodarka Materiałowa i Logistyka” 2016, nr 1,
 s. 23-30.

·         Anna Grudecka, Strategie marketingowe sieci detalicznych w kontekście wzrostu znaczenia segmentu młodych konsumentów, „Marketing i Rynek” 2015, nr 11,
s. 23-28.

·      Anna Grudecka, Główne determinanty wizerunku marek pośredników handlowych [w] Krystyna Poznańska, Kamil M. Kraj (red.), „Marketing. Zarządzanie”, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Warszawa 2015, s. 35-48.

 ​