Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Katedra Marketingu Międzynarodowego : Katedra Marketingu Międzynarodowego | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Katedra Marketingu Międzynarodowego
 

 Katedra Marketingu Międzynarodowego

 
Obszary zainteresowań naukowych Katedry Marketingu Międzynarodowego to problematyka marketingu i przedsiębiorczości międzynarodowej, szeroko rozumiana problematyka internacjonalizacji przedsiębiorstw, a w tym projekty ekspansji międzynarodowej i międzynarodowe transakcje gospodarcze. Zespół Katedry realizuje grant badawczy NCN Opus oraz uczestniczy w kilku międzynarodowych projektach dydaktycznych. W ramach studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na SGH pracownicy prowadzą zajęcia dydaktyczne na kierunkach Global Business, Finance and Governance, Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, International Business, Zarządzanie oraz na studiach podyplomowych i doktoranckich w SGH.
 
 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.
 

 Kierownik jednostki