Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Zakład Marketingu Międzynarodowego : Badania Naukowe
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - Zakład Marketingu Międzynarodowego
 

 Badania naukowe

 

2012 r.

  • prof. dr hab. Elżbieta Duliniec KGS/S/12/12
    „Nowe formy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw” 
    zespół: prof. dr hab. Elżbieta Duliniec – kierownik; dr hab. Ewa Baranowska-Prokop, prof. SGH; dr Lidia Danik; dr Izabela Kowalik; dr Tomasz Sikora  
  • dr Lidia Danik KGS/S/15/12
    „Kooperacja polskich przedsiębiorstw z partnerami z krajów odległych kulturowo” 

2013 r. 

  • prof. dr hab. Elżbieta Duliniec KGS/S/06/13
    „Nowe formy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw” zespół:  prof. dr hab. Elżbieta Duliniec – kierownik; dr hab. Ewa Baranowska-Prokop, prof. SGH; dr Lidia Danik; dr Izabela Kowalik; dr Tomasz Sikora
 
 
 

 Wydarzenia

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.