Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Badania naukowe

 

Zakład Marketingu Usług uczestniczy w badaniach obejmujących szerokie spektrum zagadnień.  W latach 2013 i 2014 przeprowadzono badanie ilościowe polskich MSP w celu zidentyfikowania ich zaangażowania  we współtworzenie wartości z klientami oraz zastosowanie przez nie modelu otwartych innowacji (prof. Jolanta Mazur i dr Piotr Zaborek). Próba badawcza obejmowała zarówno przedsiębiorstwa produkcyjne, jak i usługowe, co umożliwiło dokonanie porównań międzysektorowych. Kolejne badanie zrealizowane przez dr. Piotra Zaborka dotyczyło wdrożenia CSR przez te MSP. Z kolei, zainteresowania naukowe dr Dominiki Mirońskiej jako pracownika Zakładu Marketingu Usług koncentrują się na działalności organizacji nie nastawionych na zysk (non-profit), w większości będących usługodawcami. Tej właśnie problematyce poświęciła dużą część badań i publikacji, w tym roczny projekt badawczy prowadzony w roku 2013/14 w Carson School of Management w Minnesota University w USA.​

 
 
 

 Wydarzenia

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.