Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Oferta dydaktyczna : Oferta dydaktyczna – Zakład Marketingu Usług | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - Zakład Marketingu Usług - Oferta dydaktyczna
 

 oferta edukacyjna

 

Zakład oferuje zajęcia dydaktyczne na temat marketingu usług w wersji polskojęzycznej (Marketing usług) i angielskojęzycznej (Services marketing). Wspomniany przedmiot znajduje się w ofercie wielu studiów podyplomowych. W programie nowego kierunku  Global Business, Finance and Governance oferowany jest przedmiot  dotyczący zarządzania usługami na rynkach międzynarodowych, obejmujący tematykę organizacji nie nastawionych na zysk, a także przedmiot  przedstawiający różne aspekty przedsiębiorczości międzynarodowej.  W odpowiedzi na potrzeby praktyki gospodarczej przygotowywane są także studia podyplomowe we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego na temat Service Design. Zarządzanie Doświadczeniami Klienta. 

Bazując na dużym doświadczeniu w prowadzeniu badań empirycznych uzupełnieniem oferty dydaktycznej Zakładu są kursy z metodyki badań prowadzone w języku angielskim obejmujące: „Marketing Research”, „Survey Research and Statistics” i „Quantitative and Qualitative Methods in Management Sciences and Economics”. 


Oferta dydaktyczna w roku akademickim 2014/2015


prof. dr hab. Jolanta Mazur

110480-0355      Marketing

110481-0355      Marketing (English version)

130400-0355      Marketing usług

130401-0355      Services Marketing

231430-0355      Strategie marketingowe

Oferta seminariów

191491                 LIC ST LIC S-N LIC POP

291491                 MGR ST MGR S-N MGR POP


dr Dominika Mirońska

110480-0392      Marketing

110481-0392      Marketing (English version)

237481-0622      Microeconomics of Competitiveness (licensed by HBS; CEMS, IB)

237480-0622      Mikroekonomia konkurencyjności (wykład licencjonowany przez Harvard Business School)

237061-0373      Public Speaking - Training

231430-0355      Strategie marketingowe

237060-0392      Sztuka prezentacji - trening

Oferta seminariów

197071                 LIC ST LIC S-N LIC POP

297071                 MGR ST MGR S-N MGR POP


dr Piotr Zaborek

120110-0113      Badania marketingowe

120110-1791      Badania marketingowe

120111-1791      Marketing Research

121271-1791      Survey Methods and Statistical Analysis I

Oferta seminariów

191461  LIC ST LIC S-N LIC POP

 
 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.