Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
O Zakładzie : O Zakładzie – Zakład Strategii Marketingowych | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
KGS - Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu - Zakład Strategii Marketingowych - O Zakładzie
 

 o zakładzie

 

​​Pracownicy Zakładu Strategii Marketingowych w swej działalności naukowej i dydaktycznej zajmują się problematyką marketingu koncentrując się na jego aspektach strategicznych, chociaż podejmują prace wykraczające poza to ujęcie. Najważniejsze zagadnienia będące przedmiotem zainteresowania pracowników zakładu to:

  • zarządzanie w biznesie międzynarodowym
  • internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw• strategie przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej
  • strategie polskich przedsiębiorstw na rynku Federacji Rosyjskiej i rynku ukraińskim
  • międzynarodowe transakcje gospodarcze• zarządzanie marką, w tym metody oceny marek
  • modele biznesu przedsiębiorstw• nowe technologie w marketingu
  • marketing organizacji sportowych .
Pracownicy Zakładu Strategii Marketingowych są inicjatorami, twórcami i kierownikami studiów podyplomowych:
  • Podyplomowych Studiów Zarządzania Marką,
  • Podyplomowych Studiów Zarządzania na Rynku Dóbr i  Marek Luksusowych,
  • Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu,
  • Podyplomowych Studiów Biznesu Mobilnego.
Zakład Strategii Marketingowych współpracuje ze Studenckim Kołem Naukowym  Zarządzania w Sporcie.
 
 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.