Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Skład osobowy : KMikolajczyk
KNoP - Katedra Rozwoju Kapitału Ludzkiego - Skład osobowy
 

 Dr Katarzyna Mikołajczyk

 

male2.jpgAdiunkt w Zakładzie Zachowań Organizacyjnych

Instytut Kapitału Ludzkiego

 

Obszary badawcze:

  • rozwój i dobrostan pracowników
  • digitalizacja w procesach rozwojowych
  • nowoczesne metody i narzędzia rozwoju pracowników
  • kreatywność
  • komunikacja i relacje w zespołach
  • neuroedukacja
  • lifelong learning
  • metodyka kształcenia

Wybrane publikacje:

  1. Mikołajczyk K., VR w edukacji – subiektywny przegląd możliwości, „e-mentor” 2 (79), 2019.
  2. Mikołajczyk K., Rola internetu w upowszechnianiu edukacji dorosłych, [w:] „Przestrzenie i miejsca edukacji dorosłych w Polsce”, Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, 2018.
  3. Mikołajczyk K., Pietraszek K., Analiza sposobu wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesie kształcenia przez nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, „Studia Dydaktyczne” 24-25/2013, ISSN 1230 – 1760, Płock 2013.
  4. Mikołajczyk K., Specyfika procesu dydaktycznego w e-learningu na przykładzie wykładów online w SGH, [w:]. M. Dąbrowski, M. Zając (red.), „E-learning – narzędzia i praktyka”, FPAKE, Warszawa 2012.
  5. Mikołajczyk K., Jak uczą się dorośli, czyli co powinien wiedzieć trener o specyfice kształcenia uczestników szkolenia, „e-mentor” 2(39), grudzień 2011.
  6. Mikołajczyk K., Optymalizacja szkoleń komplementarnych – ujęcie systemowe, „Rocznik Andragogiczny 2009”, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Warszawa - Toruń 2010.
  7. Mikołajczyk K., Neczaj R., E-learning jako efektywny sposób kształcenia na odległość, [w:] Edukacja Ustawiczna - Idee i Doświadczenia, A. Frąckowiak, Z. P. Kruszewski, J. Półturzycki, A. Wesołowska (red.), Oficyna Wydawnicza Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku - Wydawnictwo Naukowe Novum, Płock 2010.
  8. Mikołajczyk K., Teorie motywacji i ich znaczenie dla praktyki dydaktycznej w szkoleniach komplementarnych, „e-mentor” 4(31), kwiecień 2009.
  9. Mikołajczyk K., Różnorodność form procesu dydaktycznego z zastosowaniem blended learning, [w:] „Płockie Studia Dydaktyczne” Tom 21, Płock 2009.
  10. Mikołajczyk K., Kształcenie ustawiczne - od koncepcji do praktyki [w:] Zbigniew Kruszewski (red.), „Możliwości i ograniczenia kształcenia ustawicznego”. Studium monograficzne, Towarzystwo Naukowe Płockie, Płock 2008.

Zajęcia dydaktyczne

Studia licencjackie:

  • 136380  Trening ograniczania stresu

Studia magisterskie::

  • 224590 Trening pracy zespołowej i wykorzystania narzędzi menedżerskich przez pracowników
  • 236930  Pedagogika

Google Scholar:
https://scholar.google.com/citations?hl=pl&user=bIQJqA0AAAAJ