Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Konferencje i seminaria : Sztuka-i-biznes
KNoP - Katedra Rozwoju Kapitału Ludzkiego - Konferencje i seminaria
 

 Sztuka i biznes - inspiracje i współpraca | Art and Business - Inspirations and Cooperation

 
19 września 2019 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbyło się seminarium "Sztuka i biznes - inspiracje i współpraca" organizowane przez Instytut Kapitału Ludzkiego (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie).
Seminarium cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, dziękujemy wszystkim za przybycie.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z seminarium: LINK oraz przentacji naszych prelegentów:

Tematyka:

Seminarium było poświęcone zagadnieniom współpracy liderów biznesu oraz przedstawicieli dziedzin artystycznych w nowych obszarach, wykraczających poza sponsoring. Pierwszym elementem spotkania było ukazanie możliwości czerpania inspiracji i korzystania z dziedzin artystycznych przez przedsiębiorców, kadrę kierowniczą firm, przedstawicieli działów HR, czy osoby tworzące produkty i usługi oraz zajmujące się marketingiem („sztuka dla biznesu”). Z drugiej zaś strony istotne było zwrócenie uwagi na rozwój kompetencji przedsiębiorczych i przywódczych wśród przedstawicieli świata artystycznego („biznes dla sztuki”).

Celem seminarium było stworzenie platformy dyskusji, dotyczącej współpracy świata artystycznego i biznesu oraz zainicjowanie kolejnych przedsięwzięć: edukacyjnych, eksperckich i badawczych.

check-mark-1292787_640.pngPobierz ulotkę konferencyjną   |  Download the seminar leaflet

 

Keynote Speaker:

Gościem specjalnym wydarzenia byłProf. Giovanni Schiuma (University of Basilicata, Włochy), autorytet w dziedzinie partnerstwa sztuki i biznesu.

 

Prelegenci:

Seminarium otworzyli przedstawiciele władz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W panelach dyskusyjnych wzięli udział przedstawiciele uczelni biznesowych i artystycznych, instytucji kulturalnych, przedsiębiorstw i innych instytucji rozwijających współpracę świata sztuki z sektorem przedsiębiorstw.


Program seminarium:

9.30-10.00     Rejestracja i poranna kawa

10.00-10.15   Powitanie

Prof. dr hab. Agnieszka Wojtczuk-Turek – Dyrektorka Instytutu Kapitału Ludzkiego, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Prof. dr hab. Piotr Wachowiak – Prorektor ds. nauki i zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Prof. dr hab. Roman Sobiecki – Dziekan Nauk o Przedsiębiorstwie, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

10.15-11.00   Blok I

KEYNOTE SPEECH:
Creative Partnership: Bringing Arts and Business for Organisational Development - Prof. Giovanni Schiuma – University of Basilicata, Włochy

11.00-12.10   Blok II

Dyskusja panelowa: Biznes dla sztuki - aktualne i perspektywiczne obszary współpracy

Prof. dr hab. Paweł Kowalewski – Akademia Sztuk Pięknych, CU Art
Dr Ewa Łabno-Falęcka – Mercedes-Benz Polska
Dr Agnieszka Wincewicz-Price – Polski Instytut Ekonomiczny
Katarzyna Meissner
Santander Bank Polska
Sławomir Stępniewski
Dentsu Aegis Network Polska

Moderacja: dr Dariusz Danilewicz - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

12.10-12.30   Przerwa kawowa i networking

12.30-13.40   Blok III

Dyskusja panelowa: Sztuka dla biznesu - aktualne i perspektywiczne obszary współpracy

Prof. dr hab. Klaudiusz Baran, Anna Proszowska-Sala – Uniwersytet Muzyczny im. F. Chopina w Warszawie
Igor Gałązkiewicz – Anegre
Magdalena Kąkolewska – Fundacja Artystyczna Podróż Hestii
Andrzej Nitecki – Polskie Stowarzyszenie HR

Moderacja: Anna Theiss

13.40-14.00   Blok IV

Wykorzystanie sztuki w rozwijaniu innowacyjności i kompetencji lidera - Katarzyna Szczepaniak, British Council

14.00-14.30   Lunch

14.30-16.00   Blok VSztuka dla biznesu_400.jpg

Sztuka i biznes: czyli jak i dlaczego to działa? - interaktywne warsztaty
grupa 1: sala 2C – Katarzyna Szczepaniak – British Council, Anna Palacz-Brzezińska – Art Transfer

grupa 2: sala 2E – Bartosz Jurkowski – Klub Komediowy


Podczas seminarium zapewniono tłumaczenie symultaniczne.

W związku z seminarium przygotowana została publikacja "Sztuka dla biznesu. Wspieranie kreatywności w organizacji", która została wydana przez Wydawnictwo Naukowe PWN: premiera publikacji 10 października 2019 r.

Publikacja powstała dzięki wsparciu firmy Mercedes-Benz Polska.

MB-star_L_3Coffice.png  

 

 
Patronat Honorowy:

wersja1_krzywe.png


 
 
patronat_honorowy_rektora (003).jpg         
 
 


Partnerzy:

British Council ​​Fundacja Art Transfer Uniwersytet Muzyczny
Fryderyka Chopina

Polskie Stowarzyszenie HR
BC.jpg
 
ArtTransfer.png
UMFC.jpg
PSHR-LOGOTYP_Kolor.png

 

 1.jpg

2.jpg 

3.jpg 

4.jpg 

5.jpg 

6.jpg 

7.jpg