Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 Efektywność i skuteczność w sektorze publicznym - edycja II

 
plakat3.jpg 
 
 

 Cel wydarzenia

 
​Konferencja adresowana jest do osób zatrudnionych w sektorze publicznym. Wszyscy pracownicy uczestniczą w systemie kontroli zarządczej, stąd uczestnikami konferencji mogą być nie tylko osoby zatrudnione na stanowiskach kierowniczych i w komórkach audytu wewnętrznego, choć obecność tych osób jest mile widziana. Konferencja organizowana jest w szczególności dla absolwentów naszych studiów podyplomowych „Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych”.

Celem spotkania jest wymiana poglądów z zakresu zarządzania w sektorze publicznym, kontroli zarządczej, audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych oraz koordynacji działań instytucji publicznych umożliwiających odpowiedzialny rozwój naszego kraju. Po tak wielu latach doświadczeń w tym zakresie, wydaje się, że konieczne jest podjęcie dyskusji i przekazanie własnych doświadczeń. Umożliwimy to Państwu w czasie przeznaczonym na dyskusję i zadawanie pytań.

 
 

 Program Konferencji

 
Program konferencji do pobrania:

Program_konferencji_20.10.2017.pdfProgram_konferencji_20.10.2017.pdf


 

 Organizator Konferencji

 
​Organizatorem Konferencji jest Zakład Zarządzania Innowacjami w Instytucie Przedsiębiorstwa SGH w Warszawie, przy którym prowadzone są Studia Podyplomowe „Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych”.
 
 

 Opłata konferencyjna

 
​Absolwenci studiów podyplomowych „Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych” - 100 zł

Pozostali uczestnicy - 200 zł

Wpłat należy dokonywać na konto:
Bank Pekao SA 30 1240 1040 1111 0010 7521 7506
z dopiskiem „imię i nazwisko - Efektywność i skuteczność w sektorze publicznym”
 

 Rejestracja

 
​Zapraszamy już dziś do rejestracji poprzez formularz zgłoszeniowy.
 
 

 

 Dane kontaktowe

 
​mgr Anna Kotlińska – anna.kotlinska@sgh.waw.pl - kontakt w sprawach organizacyjnych

Strona wydarzenia na Facebooku


 

 Patronat nad Konferencją

 

logo_p.jpg
NIK.jpg
 










 
 
 

 Patronat Honorowy

 




NIK1.jpg


 

 Miejsce Konferencji

 

​20 października 2017 r.
godz. 9.00 - 15.00

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162, aula VII

 

 Sekretariat Konferencji

 

​Zakład Zarządzania Innowacjami
Instytut Przedsiębiorstwa
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
siedziba:
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel. 512 711 527
e-mail: anna.kotlinska@sgh.waw.pl