Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Postawy konsumentów wobec produktów firm rodzinnych

2018-01-18 kategoria: spotkanie 

W dniu 17 stycznia 2018 w Gmachu Głównym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie odbyło się spotkanie, w ramach którego poczyniono ustalenia dotyczące realizacji projektu będącego wspólną inicjatywą Fundacji Firmy Rodzinne oraz Zakładu Przedsiębiorstwa Rodzinnego SGH, tj. badania doświadczalnego postaw konsumentów względem produktów oferowanych przez firmy rodzinne.
 
Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji przedmiotu działalności oraz osiągnięć Fundacji Firmy Rodzinne przez panią Katarzynę Gierczak-Grupińską (Prezes Fundacji) oraz pana Konrada Bugierę (Członka Rady Fundacji i koordynatora wspomnianego projektu).
 
Szczególne zainteresowanie uczestników wzbudził pomysł na wykorzystanie symbolu drzewka jako oznaczenia przynależności podmiotu do grona firm rodzinnych oraz akcje mające na celu promocję drzewka jako dobrej marki.
 
logo_fr.jpg 
Źródło: materiał udostępniony przez Fundację Firmy Rodzinne
 
 
Następnie przedstawiciele Fundacji przedstawili metodykę badania, która została poddana dyskusji w gronie zaproszonych ekspertów w zakresie badań marketingowych i konsumenckich.
 
Niebawem, po konsultacji z partnerami biznesowymi, zespół badawczy rozpocznie realizację projektu. Wyniki badania zostaną opublikowane zarówno w czasopismach naukowych, jak i specjalnym raporcie wydawanym przez Fundację.
Koordynatorem projektu w SGH jest dr Beata Żelazko.

Agenda spotkania

Raport „Polacy o firmach rodzinnych”

Archiwum

 
 
 

 Wydarzenia

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.