Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Oferta dydaktyczna : Oferta dydaktyczna – Zakład Przedsiębiorstwa Rodzinnego | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
KNoP - Katedra Analizy Działalności Przedsiębiorstwa - Oferta dydaktyczna
 

 Oferta edukacyjna

 
Pracownicy Zakładu prowadzą seminaria magisterskie, licencjackie i doktoranckie.

 

Oferta pracowników Zakładu Przedsiębiorstwa Rodzinnego

 

dr hab. Jan Klimek, prof. nadzw. SGH 

  • Tematyka badań własnych 
    warunki funkcjonowania współczesnych organizacji; przedsiębiorczość w Polsce; zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami.

  • Oferta dydaktyczna
    132110-1017 Etyka w biznesie
    222160-1017 Etyka w biznesie
    220500-1017 Przedsiębiorczość
    121360-1017 Trening przedsiębiorczości
    238730-1017 Zarządzanie sobą

  • Oferta seminariów (sygnatury dla pierwszego semestru seminarium)
    196771 LIC ST LIC S-N LIC POP
    296771 MGR ST MGR S-N MGR POP

  • Problematyka proponowanych prac dyplomowych
    Warunki funkcjonowania współczesnych organizacji. Przedsiębiorczość w Polsce. Problematyka małych i średnich przedsiębiorstw. Społeczna odpowiedzialność w biznesie w sektorze MŚP. Etyka w biznesie. Mikroprzedsiębiorstwa i firmy rodzinne w Polsce.
 
dr Beata Chmielewiec
  • Tematyka badań własnych
    ekonomiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi; efektywność polityki personalnej; pomiar i rozwój kapitału ludzkiego; inwestycje w kapitał ludzki; wkład kapitału ludzkiego w osiąganie celów organizacji; rynek pracy; polityka państwa na rynku pracy.

  • Oferta dydaktyczna
    222110-0988 Ekonomia pracy
    137070-0988 Kalkulacja kosztów zasobów ludzkich
    234000-0988 Wartościowanie i ocena pracy
    222600-0988 Zarządzanie kapitałem ludzkim
    120710-0988 Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Oferta seminariów (sygnatury dla pierwszego semestru seminarium)
    196761 LIC ST LIC S-N LIC POP
    296761 MGR ST MGR S-N MGR POP

  • Problematyka proponowanych prac dyplomowych 
    Zatrudnienie, bierność, bezrobocie. Aktywna i pasywna polityka państwa wobec rynku pracy. Elastyczność i deregulacja rynku pracy. Integracja systemu kształcenia i rynku pracy. Nowoczesne narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim w firmie. Rola kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firmy. Inwestycje w kapitał ludzki organizacji. Efektywność polityki personalnej. Dział HR jako partner strategiczny zarządu.
dr Marek Laszuk
  • Oferta dydaktyczna
    238380-0327 Inkubator przedsiębiorczości
    220500-0327 Przedsiębiorczość
    121360-0327 Trening przedsiębiorczości
    110640-0327  Zarządzanie 
  • Oferta seminariów

    195471 LIC ST LIC S-N LIC POP 

    295471 MGR ST MGR S-N MGR POP 

  • Problematyka proponowanych prac dyplomowych
    Zagadnienia szeroko rozumianej przedsiębiorczości i zarządzania. Kreowanie przedsiębiorczości wewnętrznej w dużej organizacji. Przedsiębiorcze zarządzanie. Motywowanie. Techniki heurystyczne. Rozwój przedsiębiorczości własnej. Start-up. Kierowanie zmianą.

dr inż. Jacek Lipiec

  • Tematyka badań własnych
    finanse; firmy rodzinne.

  • Oferta dydaktyczna
    131201-1134 Corporate Financial Liquidity Management
    220501-1134 Entrepreneurship
    223280-1013 Finansowanie i wycena spółek technologicznych
    121541-1134 Methods of Companies' Valuations
    137560-1134 Zarządzanie firmą rodzinną

  • Oferta seminariów (sygnatury dla pierwszego semestru seminarium)
    199971  LIC ST LIC S-N LIC POP
    299971  MGR ST MGR S-N MGR POP

  • Problematyka proponowanych prac dyplomowych
    Zarządzanie firmą rodzinną. Finanse. Przedsiębiorczość.

dr Beata Żelazko
  • Tematyka badań własnych
    przedsiębiorczość rodzinna i technologiczna Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw; strategie konkurencji i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; marketing terytorialny i marketing przedsiębiorstw; zarządzanie marką.

  • Oferta dydaktyczna
    231420-0964 Strategie konkurencji i rozwoju polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej
    120369-0964 Nauka o przedsiębiorstwie (e-learning)
    120360-0964 Nauka o przedsiębiorstwie
    222300-0964 Marketing terytorialny
    222300-0542 Marketing terytorialny
    130400-0964 Marketing usług
    234620-0964 Współczesny rynek turystyczny

    238730-1017 Zarządzanie sobą

  • Oferta seminariów (sygnatury dla pierwszego semestru seminarium)
    191571 LIC ST LIC S-N LIC POP
    291571 MGR ST MGR S-N MGR POP

  • Problematyka proponowanych prac dyplomowych
    Przedsiębiorczość technologiczna. Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstw. Rynek usług w Polsce i zarządzanie firmą usługową. Kooperacja, innowacyjność i konkurencyjność przedsiębiorstw.  Lokalizacja działalności gospodarczej - aspekt marketingowy. Marketing (w tym marketing terytorialny).

 

 Oferta Dydaktyczna

 

Wyszukaj preferowany kierunek za pomocą wyszukiwarki lub przeglądaj pełną listę studiów podyplomowych, doktoranckich oraz ścieżek studiów.

 
 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.