Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
O Instytucie : O Instytucie – Instytut Zarządzania Wartością | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
KNoP - Instytut Zarządzania Wartością - O Instytucie
 

 O Instytucie

 

​W Instytucie prowadzone są badania oraz zajęcia dydaktyczne w obrębie poniższych nurtów:

I. Tworzenie wartości przedsiębiorstwa w warunkach współczesnej globalizacji:

  • Tworzenie wartości przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce usług (Andrzej Herman, Dorota Ciesielska )
  • Tworzenie wartości przedsiębiorstw w Polsce poprzez alokację zasobów w sektorze MSP  (Andrzej Herman, Wojciech Kurowski)
  • Migracje kapitału w globalnej gospodarce a kreowanie wartości przedsiębiorstw  (Andrzej Szablewski, Marek Panfil)
  • Stabilność, rozwój i ryzyko systemów finansowych (Alfred Bieć, Dorota Podedworna-Tarnowska)
  • Kreowanie wartości przez organizację przestępczą (Wojciech Kurowski)

II. Efektywne zarządzanie wartością przedsiębiorstwa:

  • Strategie budowania wartości spółek kapitałowych (Andrzej Szablewski, Magdalena Mikołajek – Gocejna, Marek Panfil)
  • Zarządzanie wartością w zakresie dywidendy i wykupów menedżerskich (Andrzej Szablewski)
  • Relacje inwestorskie i raportowanie wartości (Magdalena Mikołajek-Gocejna)
  • Wycena i zarządzanie aktywami  niematerialnymi  (Marek Panfil)
  • Wycena przedsiębiorstwa  (Marek Panfil)
  • Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa (Dorota Podedworna-Tarnowska, Marek Panfil)
  • Offshoring jako źródło rozwoju przedsiębiorstwa (Dorota Ciesielska)
  • Zarządzanie wartością IT (Value-Based IT Management)  (Remigiusz Orzechowski)

III. Zarządzanie wartością klienta:

  • marketing wartości
  • zarządzanie wartościami dla klientów
  • zarządzanie portfelem klientów
  • migracja klientów
  • zarządzanie wiedzą marketingową
  • społecznie odpowiedzialny marketing
  • strategie wartości w obszarze produktów, cen, dystrybucji i komunikacji z rynkiem
  • marketing w Internecie
  • neuromarketing

Prowadzone badania mają odzwierciedlenie w wielu publikacjach pracowników Instytutu oraz w szerokiej ofercie dydaktycznej - min. w tzw. „ścieżce studiowania” zarządzanie wartością firmy. Program badawczy Instytutu spełnia równocześnie  ważne funkcje dydaktyczne. Jest on zorientowany na dostarczanie solidnych i zintegrowanych podstaw wiedzy teoretycznej i praktycznej, dotyczących najważniejszych aspektów działalności firm o wysokiej wartości w globalnej gospodarce rynkowej. Wokół tej problematyki jest także zorganizowane seminarium doktoranckie, które funkcjonuje od początku istnienia Katedry Zarządzania Wartością.

Na szczególne podkreślenie zasługuje zaangażowanie pracowników Instytutu w rynkową działalność ekspercką oraz prowadzenie zestawu nowatorskich studiów podyplomowych, które cieszą się od wielu lat stałym powodzeniem.

Program rozwoju Instytutu

 
 
 

 Struktura

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.