Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 I Seminarium Naukowe - Trendy a marketing

 

Szanowni Państwo,

W Szkole Głównej Handlowej rozpoczynamy, a praktycznie kontynuujemy cykl seminariów Nauka-Praktyce Praktyka-Nauce Badania marketingowe.

Seminarium pt. Trendy a marketing odbędzie się 15 października 2015 roku, w godzinach  9.50-13.20, w gmachu C aula I.

Prelegenci:

Trendy są trendy – dr Piotr Łukasiewicz – Brand Planning Director Zespół Obsidian Millward Brown

Czas spojrzeć na rodzinę świeżym okiem! - dr Barbara Frątczak-Rudnicka, Konsultantka ds. badań w firmie 4P research mix

Trendy są trendy - mnożą się portale trendspottingowe, powstają think-tanki, które wskazują na zmiany. Jednocześnie zmienia się rola trendów w marketingu. Tradycyjna zamykała się w formule: Powiedzcie mi co będzie za 5 lat, a ja zbriefuję dział rozwoju i dostosuję  wolumen produkcji. Była to domena liczbowych ekstrapolacji, a trend obrazowano przez krzywą statystyczną. Teraz akcent przesuwa się w stronę bardziej miękkiego, kulturowo ugruntowanego rozumienia trendów. Dla współczesnych marketerów praca z trendami pełni podobną funkcję co poszukiwanie ciekawych insightów, które otwierają nowe ścieżki dla planowania marek, linii produktowych oraz ich komunikacji. O przykładach tak rozumianych trendów w stylu życia i w marketingu oraz o sposobach pracy z trendami opowie dr Piotr Łukasiewicz.

Czas spojrzeć na rodzinę świeżym okiem! – to, że rodzina jest ważna, każdy wie. Jej ranga w hierarchii wartości niezmiennie pozostaje wysoka. Tylko, że rodziny coraz częściej są „jakieś inne”. Ich członkowie występują w starych i w zupełnie nowych rolach. A wszyscy występują w rolach konsumentów. Zidentyfikowanych zostało 15 trendów w życiu współczesnych rodzin – trendów, które zmieniają ich oblicza. O zmianach w sytuacji rodzin i trzech wybranych trendach oraz ich implikacjach dla marketingu opowie dr Barbara Frątczak-Rudnicka.

W imieniu Organizatorów serdeczne zaprasza

prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Kolegium Zarządzania i Finansów

Instytut Zarządzania