Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 II Seminarium naukowe-Przegląd pomiarów neuromarketingowych. Teoretyczne podstawy oraz wykorzystanie w praktyce

 
Szanowni Państwo,

19 listopada 2015 roku w Szkole Głównej Handlowej odbędzie się seminarium z cyklu Nauka-Praktyce. Praktyka-Nauce Badania marketingowe, pt. Przegląd pomiarów neuromarketingowych. Teoretyczne podstawy oraz wykorzystanie w praktyce, w godzinach  9.50 - 13.20 w gmachu C sala Ib. 

Prelegenci: 

Beata Pawłowska 

Współtwórca metodologii pierwszego w Polsce projektu neuromarketingowego. Obecnie współwłaściciel firmy Neuroidea. Głównym obszarem jej zainteresowań jest zachowanie konsumenta i jego spontaniczne reakcje emocjonalne na przekaz marketingowy. W pracy projektuje, rozwija, analizuje, opisuje oraz prezentuje badania wykorzystujące pomiary biometryczne.

Jacek Kowalski

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Uzyskał również tytuł MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywał w: Young&Rubicam i TBWA. Z badaniami związany od 2006 roku. Jest założycielem firmy Neuroidea.

Na seminarium Prelegenci przybliżą metodologie pomiarów biometrycznych. Pokażą czym różnią się poszczególne metody i do czego można je wykorzystywać w praktyce. Zaprezentują również wyniki badań aktualnych kampanii reklamowy i przedstawią jak można weryfikować działanie bodźców marketingowych oraz jakie zabiegi w reklamach działają pozytywnie, a jakie zniechęcają konsumenta do zakupu. 

Serdecznie zapraszamy

                                                         prof. dr hab. Anna Dąbrowska                       Arkadiusz Wódkowski 

                                                        Kolegium Zarządzania i Finansów                Polskie Towarzystwo Badaczy 

                                                        Instytut Zarządzania                                         Rynku i Opinii