Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 Współczesne problemy zarządzania - cykl sympozjów

 
Szanowni Państwo,
 
W imieniu swoim oraz pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w cyklu sympozjów naukowych, które zatytułowaliśmy:
 
„Współczesne problemy zarządzania”
 
W ramach Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie postanowiliśmy wznowić cykliczne spotkania poświęcone aktualnym problemom zarządzania, które przed kilku laty były prowadzone przez Katedrę Zarządzania w Gospodarce i cieszyły się dużym zainteresowaniem. Liczymy, że spotkania dyskusyjne w ramach cyklu „Współczesne problemy zarządzania” staną się platformą do wymiany wiedzy, poglądów, prezentacji wyników projektów badawczych oraz okazją do dyskusji nad ważnymi zagadnieniami z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, a także inspiracją dla badaczy poszukujących ciekawych problemów badawczych.
 

 
 
Dyrektor Instytutu                                                                       Przewodniczący Rady Programowej  ​
 
                         prof. dr hab. Maria Romanowska                                                        dr hab. Mirosław Jarosiński, prof. SGH
 
 
Informacja o zorganizowanych sympozjach:
 

 Nauka-Praktyce. Praktyka-Nauce Badania marketingowe - Cykl Seminariów

 
​Szanowni Państwo,

Zapraszam do uczestnictwa w cyklu seminariów naukowych o tytule:

"Nauka-praktyce. Praktyka-nauce - badania marketingowe"

Seminaria poświęcone są problematyce badań marketingowych. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi kolejnych spotkań dyskusyjnych.


prof. dr hab. Anna Dąbrowska

Zakład Badań Zachowań Konsumentów
Instytut Zarządzania
Kolegium Zarządzania i Finansów SGH

Informacje o zorganizowanych seminariach:
 

 Innowacje w sektorach kreatywnych

 
Szanowni Państwo, 

Serdecznie zapraszamy Państwa do uczestnictwa w cyklu sympozjów naukowych poświęconych sektorom kreatywnym w Polsce. Udział w sympozjum ma umożliwić dyskusję, wymianę poglądów oraz być przyczynkiem nawiązania współpracy przedstawicieli świata nauki, gospodarki, biznesu oraz samorządu terytorialnego

Wychodząc naprzeciw pilnym potrzebom badawczo-analitycznym oraz wyzwaniom rzetelnego prowadzenia badań na rzecz rozpoznania mechanizmów funkcjonowania oraz uwarunkowań konkurencyjności i rozwoju rodzimych sektorów kreatywnych pragniemy zaprosić do udziału w sympozjum naukowym. Jesteśmy przekonani, iż integracja naszej wiedzy oraz wymiana doświadczeń pozwoli nam wspólnie znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące innowacyjności oraz innowacji w sektorach kreatywnych. 




​​                       Dyrektor Instytutu Zarządzania                                                          Przewodniczący Rady Programowej
                Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

​                     prof. dr hab. Maria Romanowska                                                          dr hab. Rafał Kasprzak



Informacje o zbliżającym się sympozjum:
 
 
 

 Struktura

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.