Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
logo do druku
 
Oferta dydaktyczna :

Oferta dydaktyczna – Zakład Zarządzania Przedsiębiorstwem | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

KZiF - Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem - Oferta dydaktyczna
 

 Studia licencjackie i magisterskie

 
Obejmuje pakiet wykładów zgłoszonych do wyboru oraz seminaria magisterskie i licencjackie.
 
 Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem; reklama w strategiach rynkowych przedsiębiorstwa; oraz seminarium magisterskie z zakresu zarządzania operacyjnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych; zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie; restrukturyzacja przedsiębiorstwa; seminaria magisterskie z wymienionych zakresów; analiza ekonomiczno – finansowa w przedsiębiorstwie; oraz seminarium licencjackie i magisterskie z wymienionego zakresu; marketing oraz strategie nowego produktu, seminaria licencjackie i magisterskie z tego zakresu; zarządzanie przedsięwzięciami; kontroling w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz seminaria magisterskie i licencjackie z tego zakresu; techniki sprzedaży oraz marketingowe zarządzanie z wykorzystaniem instrumentów terminowych; marketing bankowy oraz strategie zarządzania przedsiębiorstwami; zarządzanie promocją oraz reklama w systemie informacyjnym rynku.
 
Prof. dr hab. Marian Strużycki
 
Tematyka badań własnych:
Doskonalenie procesów zarządzania przedsiębiorstwem a świadomość menedżerska; przedsiębiorstwo i konkurencja na rynku a przystosowania decyzyjne; techniki sprzedaży.
  
Prof. dr hab. Anna Skowronek - Mielczarek
 
Tematyka badań własnych:
Zarządzanie przedsiębiorstwem - funkcje, cele, zadania, obszary; zarządzanie finansami firmy; analiza ekonomiczno - finansowa; strategia finansowa w zarządzaniu i rozwoju firmy; controling finansowy; działalność małych i średnich firm.
Oferta dydaktyczna:
[110590-0517] Zarządzanie
[120030-0517] Analiza ekonomiczno - finansowa
[121410-0517] Analiza finansowa
[238030-0517] Finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
 
Dr hab. Barbara Bojewska
 
Tematyka badań własnych:
Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami; zarządzanie firmą rodzinną; przedsiębiorczość w zarządzaniu; zarządzanie przedsięwzięciami innowacyjnymi.
Oferta dydaktyczna:
[120700-0034] Zarządzanie projektami
[110590-0034] Zarządzanie (w)
[120710-0034] Zarządzanie zasobami ludzkimi
[234080-0034] Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie
 
Dr Marta Ziółkowska
 
Tematyka badań własnych:
Franczyza jako model rozwoju biznesu; rozwój franczyzy w Polsce i świecie, internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw franczyzowych, zarządzanie przedsiębiorstwem franczyzowym, zasoby relacyjne w przedsiębiorstwie, zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie, nowoczesne modele rozowju przedsiębiorstw, strategie kooperacji przedsiębiorstw.
Oferta dydaktyczna:
[236590-0674] Franczyza w biznesie
[233890-0674] Strategie kooperacji przedsiębiorstw
[110641-0674] Management
 
Dr Katarzyna Bachnik
 

Tematyka badań własnych:

Innowacje i design thinking, zarządzanie przedsiębiorstwem, zarządzanie międzykulturowe, kultura organizacyjna i kreatywność, marketing międzynarodowy i komunikacja marketingowa, wykorzystanie najnowszych technologii w biznesie (media społecznościowe, innowacyjne modele biznesowe), społeczna odpowiedzialność biznesu.

Oferta szkoleniowa:

Design thinking, czyli kreatywne myślenie i innowacyjność

Komunikacja biznesowa i marketingowa w dobie mediów społecznościowych i na tle przemian społeczno-kulturowych

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych (Web 2.0)

Społeczna odpowiedzialność biznesu 2.0 (CSR 2.0)

Zarządzanie międzykulturowe

Oferta dydaktyczna:

221371-0720 Cultural determinants of international business

221370-0720 Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

220441-0720 Customer behaviour

120921-0720 International marketing

120920-0720 Marketing międzynarodowy

110591-0720 Management

110590-0720 Zarządzanie (w)​

 
Dr Celina Sołek-Borowska
 
Oferta dydaktyczna:
[110601-1089] Management challenges
[110591-1089] Management
[120671-1089] Organizational behavior
[238401-1089] Team work and Team building
 

 Seminaria licencjackie i magisterskie

 
Zespół Katedry prowadzi seminaria licencjackie i magisterskie w następujących obszarach:
 
dr hab. Anna Skowronek-Mielczarek
 
Oferta seminariów:
192211-0517  [LIC ST] [LIC S-N] [LIC POP]
292211-0517  [MGR ST] [MGR S-N] [MGR POP]
 
Problematyka proponowanych prac dyplomowych:
Strategie rozwoju przedsiębiorstw, zarządzanie strategiczne. Strategie finansowe przedsiębiorstw. Analiza ekonomiczno-finansowa firmy.Procesy zarządzania finansami w praktyce polskich firm. Controlling w zarządzaniu - metody i narzędzia. Finansowanie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. 
 
dr hab. Barbara Bojewska  
 
Oferta seminariów:
190181-0034  [LIC ST] [LIC S-N] [LIC POP]
290181-0034  [MGR ST] [MGR S-N] [MGR POP]
 
Problematyka proponowanych prac dyplomowych:
Zarządzanie przedsiębiorstwem. Zarządzanie strategiczne.Nowoczesne metody zarządzania. Zarządzanie informacją i wiedzą. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie projektami. Zarządzanie jakością. Zarządzanie innowacją. Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie zmianą.
 
dr Marta Ziółkowska 
 
Oferta seminariów:
191211-0674  [LIC ST] [LIC S-N] [LIC POP]
291211-0674  [MGR ST] [MGR S-N] [MGR POP]
 
Problematyka proponowanych prac dyplomowych:
Nowoczesne metody zarządzania. Franczyza i powiązania franczyzowe w rozwoju przedsiębiorstw. Strategie kooperacji przedsiębiorstw. Finansowanie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Strategie rozwoju przedsiębiorstw. Strategie produktu i marki. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw. Zasoby relacyjne w przedsiębiorstwie. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie.
 
dr Celina Sołek-Borowska
 
Oferta seminariów:
197151-1089 [LIC ST] [LIC POP]
297151-1089 [MGR ST] [MGR POP]
 
Problematyka proponowanych prac dyplomowych:
Transfer wiedzy, proces dzielenia się wiedzą, zarządzanie zmianą, media społecznościowe, zarządzanie zespołem, zarządzanie wiedzą.

dr Katarzyna Bachnik

Oferta seminariów:

190321 LIC ST LIC S-N LIC POP

290321 MGR ST MGR S-N MGR POP

 

Problematyka proponowanych prac dyplomowych:

Zarządzanie międzykulturowe, kultura organizacyjna (w tym przywództwo, zarządzanie zasobami ludzkimi), zarządzanie przedsiębiorstwem, kreatywność i design thinking, innowacyjne modele biznesowe, zarządzanie w erze internetu i mediów społecznościowych, strategie marketingowe i zarządzanie marką, marketing międzynarodowy, komunikacja kryzysowa, społeczna odpowiedzialność biznesu, zachowania nabywców i CRM.​

 
 
 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.
 

 Seminaria Doktorskie

 
Profesorowie z Katedry prowadzą także seminaria doktorskie dla osób piszących rozprawy doktorskie.

W przypadku zainteresowania prosimy o indywidualny kontakt z wybranym przyszłym promotorem na konsultacjach lub poprzez kontakt z sekretariatem.