Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie

Praktyka Nauka - Nauka Praktyka 24 listopada

2016-11-09 kategoria: spotkanie inne seminarium 

​Seminarium „Emocje robią różnice, czyli jak zgłębiać ukryte motywacje konsumentów, wyborców, ludzi”.

Robert Bajek Account Director w Kantar TNS. Z badaniami rynku związany od 10 lat. Specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji oraz w badaniach innowacji. Wcześniej pracownik naukowy w polskich (IGIPZ PAN), międzynarodowych (International Institute for Applied Systems Analysis] i zagranicznych [Disaster Prevention Research Institute – Uniwersytet Kioto, Japonia] instytucjach naukowych.

Wykształcenie: Mgr - Instytut Socjologii Uniwersytet Warszawski Dr eng - Kyoto University, Departament of Engineering


Piotr Chojnowski, Account Director w Kantar TNS  Z badaniami związany od 1997 roku. Prowadził lub współprowadził ponad  tysiąc projektów badawczych. W TNS od czerwca 2009 roku. Obecnie zarządza 15-osobowym zespołem badawczym. Głównie prowadzi projektu dla największych klientów z sektora telco, nowych technologii  i agd / rtv na polskim rynku. Koordynuje także projekty międzynarodowe. Specjalizuje się w projektach dotyczących B&C (marka i komunikacja), NPD (wprowadzanie nowych produktów i optymalizacja już obecnych na rynku). Członek PTBRiO.  


Seminarium odbędzie się 24 listopada w AulI I w gmachu C w godz. 9.50-13.00 

Kolejne terminy spotkań: 15.XII.2016; 12.I.2017; 16.II.2017; 23.III.2017; 20.IV.2017; 18.V.2017.

Archiwum

 
 
 

 Wydarzenia

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej
Dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pytanie. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych jest dostępnych tutaj

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.