Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 O Katedrze

 
Katedra Rynku i Marketingu powstała w 1992 r., kontynuując działalność uprzednio istniejącej od 1984 r. Katedry Ekonomiki Rynku.
 
W maju 2013 r. nastąpiło połączenie Katedry Rynku i Marketingu oraz Katedry Zarządzania Jakością. W wyniku podjętych działań nastąpiła zmiana nazwy Katedry Rynku i Marketingu na Katedrę Rynku, Marketingu i Jakości. Jednocześnie Katedra Zarządzania Jakością została przekształcona w Zakład Zarządzania Jakością funkcjonujący w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości.
 
Katedra Rynku, Marketingu i Jakości jest jednostką naukowo-dydaktyczną działającą w ramach Kolegium Zarządzania i Finansów.
 
 
 

 Struktura

 
 

 Masz pytanie?

 
 
Zadaj pytanie:
Telefon:
E-mail:
Imię i nazwisko:
Nazwa instytucji:
Wpisz kod z obrazka powyżej

Masz Pytanie?

Wypełnij formularz dostępny on-line. Kliknij NAPISZ.