Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Logowanie
 

 DR HAB. Rafał Mrówka prof.SGH

 

​ Stanowisko

Profesor nadzwyczajny SGH  w Katedrze Teorii Zarządzania

Kierownik Programu MBA-SGH - tel.  22 646 61 24

 

Dr hab. Rafał Mrówka jest profesorem w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie specjalizuje się w analizie nowoczesnych modeli organizacji, problemach przywództwa gospodarczego, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników, zarządzaniu kompetencjami pracowników oraz public relations. Jest on także kierownikiem programu MBA-SGH (program Executive MBA w SGH, jeden z dwóch najlepszych programów MBA w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według rankingu Eduniversal z 2015 roku) oraz  kierownikiem Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.

Rafał Mrówka działa także aktywnie na rynku doradczym i szkoleniowym – ma ok. 20 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla biznesu, jest współwłaścicielem firmy konsultingowo-szkoleniowej IMMOQEE Sp. z o.o. W swojej pracy w konsultingu współpracował m.in. z Umbrella Project (program UNDP – agendy ONZ w Polsce), BIGRAM Personnel Consulting, ITO - United Change Company. Realizował projekty m.in. dla: Hewlett-Packard, Euler Hermes, Tetra Pak, Schneider Electric, Wabco, Microsoft, Auchan, EDS, Esselte, Siemens, Allianz, Totalizator Sportowy, Grupa Hotelowa Orbis, Leroy Merlin, Cersanit. Specjalizuje się badaniach satysfakcji pracowników, pobudzaniu zaangażowania pracowników, programach wspierania innowacyjności organizacji, programach rozwoju kompetencji menedżerów oraz budowaniem wizerunku organizacji, osób, produktów.

Najważniejsze publikacje:

  • Komunikacja polityczna. Jak wygrać wybory? (współautor), red.: Ferenc, W., Mrówka, R., Wilkos, S., Wydawnictwo LTW, Warszawa 2004   
  • Przywództwo w otoczeniu burzliwym, e-mentor, str. 16-19, luty 2005   
  • Kultura organizacyjna w zarządzaniu (współautor), red. Aniszewska, G., PWE, Warszawa 2007   
  • Mrówka, R., Pindelski, M., Badania satysfakcji pracowników w strategicznym zarządzaniu organizacją, w: red. Bartkowiak, R., Ostaszewski, J., Zaleska, M., Zarządzanie – uwarunkowania i procesy, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2007   
  • Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku (współautor), red. Aluchna, M., Pindelski, M., Płoszajski, P., Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2008   
  • Mrówka, R., Pindelski, M., Strategie doskonalenia procesów oparte na koncepcji lean management, w: red Aluchna, M., Płoszajski, P., Zarządzanie japońskie. Ciągłość i zmiana., Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2008   
  • Mrówka, R., PR produktu jako narzędzie komunikacji z odbiorcami organizacji, w: red. Bartkowiak, R., Ostaszewski, J., O nowy ład gospodarczy w Polsce, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2008 

Zakres prowadzonych badań naukowych:

  • Badanie i kształtowanie satysfakcji pracowników   
  • Wyzwalanie zaangażowania pracowników   
  • Procesy komunikacji wewnątrz organizacji   
  • Pobudzanie innowacyjności organizacji   
  • Zarządzanie uwagą   
  • Przywództwo w organizacjach 

Prowadzone zajęcia:

  • Public relations 
  • Warsztaty menedżersko przywódcze
  • Przywództwo w organizacjach – analiza najlepszych praktyk – e-learning

Więcej informacji na stronie: http://web.sgh.waw.pl/~rmrowka​